رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

استان مرکزی می تواند به توسعه یافته ترین استان در حوزه سلامت تبدیل گردد

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۰۷ کد : ۱۱۰۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خرید دستگاه شتاب دهنده برای مردم استان مرکزی اتفاقی میمون و مبارک و اقدامی جهادی بود که در طی یک سال گذشته، دانشگاه علوم پزشکی اراک برای این امر مهم تلاش ها و اقدامات بسیار زیادی را انجام داده است و خوشبختانه دانشگاه با داشتن تیم قوی و منسجم و کاربلد خود توانست این دستگاه را که فقط تعداد بسیار محدودی از آن در کشور می باشد را خریداری نماید و در اختیار مردم استان قرار دهد.
استان مرکزی می تواند به توسعه یافته ترین استان در حوزه سلامت تبدیل گردد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: همدلی تمام عیار تمامی مسئولین استان مرکزی برای توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان استان ستودنی است و این امری شگفت آور می باشد و این موضوع وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

وی اظهار داشت: خرید دستگاه شتابدهنده برای بیمارستان آیت الله خوانساری اقدامی بود که در این امر علاوه بر تلاش یکساله دانشگاه علوم پزشکی اراک، کمک مسؤلین استان به خصوص آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، جناب آقای مهندس آقازاده استاندار محترم، نمایندگان دوره دهم مجلس اراک و تلاش های تیم دانشگاه علوم پزشکی اراک خریداری شد و بی شک ارزش این دستگاه در آینده ای نزدیک  مشخص خواهد شد و امیدواریم این نوع اقدامات به دفعات به وقوع بپیوندد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: امیدواریم این همدلی و یکصدایی همیشه در استان پا برجا بماند تا بتوانیم به بهترین استان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه یافته ترین استان در حوزه سلامت باشیم.

وی عنوان داشت: از حمایت‌های همیشگی حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی کمال تشکر و قدردانی را داریم، ایشان همواره حامی حوزه سلامت در استان مرکزی بوده اند و همیشه یکی از دغدغه هایشان بحث سلامت مردم می باشد و بی شک این تلاش ها همیشه در اذهان به یاد خواهد ماند.

دکتر جمالیان تصریح کرد: در این راه پر خطر و حساس استاندار مرکزی مهندس آقازاده در این سال ها همیشه هم پا و کنار دانشگاه‌علوم‌پزشکی و حوزه سلامت استان بوده‌اند که به یمن این تلاش ها و حضورها، سدهای پیش رو برای ورود بروزترین تکنولوژی‌های حوزه سلامت به استان برداشته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از مدیران صنایع دعوت میکنیم برای بهبود فضای سلامت استان در کنار توسعه یافتگی صنعتی ،همراهان دانشگاه علوم پزشکی باشند، تا بتوانیم توسعه صنعتی را در کنار توسعه حوزه سلامت و بهبود سطح خدمت رسانی به هم استانیهای عزیز ، توفیق داشته باشیم.

وی افزود: مسلما بنده این صنایع را بعنوان صنایع به روز دنیا میبینم که با اتکای به نیروهای متخصص داخلی در شرایط تحریم ، پیشتاز بوده و باعث افتخار مدیران استان بوده اند، و از شما می خواهیم، دست به دست ما دهید تا بتوانیم به توسعه یافته ترین استان در حوزه سلامت تبدیل گردیم.

دکتر جمالیان در پایان گفت: جای خالی خیرین در حوزه سلامت این روزها بیشتر احساس می شود و امیدواریم که خیرین هم به طور جدی در این زمان مجددا یاری گر دانشگاه علوم پزشکی اراک باشند که در این روزهایی که بیماری کرونا فشار بسیار زیادی را در تمام عرصه ها بر دانشگاه وارد می کند حضورشان قوت قلبی باشد برای پرسنل حوزه سلامت و مردم این استان که سود این اعمال نیک برای مردم شریف استان مرکزی می باشد و باقیات و صالحات می باشد.


نظر شما :