کمک قابل توجه خبرگزاری صدا و سیما به حوزه سلامت استان مرکزی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۵ کد : ۱۱۰۳۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۷۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که برای تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما به شبکه استانی آفتاب رفته بود، از کمک قابل توجه تولیدات این واحد تشکر کرد.
کمک قابل توجه خبرگزاری صدا و سیما به حوزه سلامت استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: گزارشاتی که خبرنگاران صدا و سیما در حوزه ارتقاء سطح سلامت، تولید و پخش می کنند، کمک بسیار زیادی به دانشگاه علوم پزشکی می کند.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، صدا و سیما در کنار کادر بهداشتی و درمانی بوده و برنامه های رادیویی و تلویزیونی و به خصوص گزارشات خبری خوبی در راستای کنترل و جلوگیری از گسترش این ویروس و فرهنگ سازی برای مردم تهیه و پخش نموده است.

وی تاکید: یکی از سازمان‌ها و اداراتی که در راستای کمک به مدافعین سلامت و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس در سطح جامعه نقش بسیار مهمی ایفا کرده، سازمان صدا و سیما و کارکنان زحمتکش آن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از از زحمات خبرنگاران و کلیه مجموعه خبری خبرگزاری صدا و سیما گفت: با وجود مشغله های فراوان در حوزه پزشکی، برخود لازم دانستیم تا با حضور در کنار این عزیزان، از زحمات پایاپای آنان قدردانی کنیم.

دکتر جمالیان در پایان گفت: با توجه به ادامه دار بودن این ویروس در جامعه و تغییر چهره آن، رسانه ها و خبرنگاران به خصوص همکاران عزیز صدا و سیما، می‌توانند با فرهنگ سازی و آموزش این نکته که سبک زندگی ما دست خوش تغییراتی خواهد شد، سهم بسیار زیادی در کنترل این ویروس داشته باشند.


( ۳ )

نظر شما :