برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۱ کد : ۱۱۰۳۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۲۹
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای برگزاری این آزمون در سه مرحله قبل، حین و بعد از آزمون تمهیداتی در نظر گرفته شده که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در امنیت کامل این آزمون در حال برگزاری می باشد.
برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی ضمن اشاره به شیوع کرونا در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: لازم است که تمامی داوطلبان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، ماسک و وسایل شخصی به همراه داشته باشند و زودتر در محل آزمون به منظور غربالگری بهتر حضور به عمل بیاورند.

وی اضافه کرد: برای داوطلبینی که علائم مشکوک به کرونا را داشته باشند، فضاهای جداگانه تحت عنوان اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است که داوطلبان می بایست به کلیه های توصیه های اپراتور به صورت مستمر گوش فرا دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه محل تجمع افراد امکان سرایت ویروس را بیشتر می کند، خاطرنشان کرد: از تمامی داوطلبان عزیز خواهشمندیم که بعد از اتمام آزمون به سرعت محل را ترک نموده و از تجمع در محل و خروجی های مختلف جلوگیری نمایند.

دکتر آشتیانی در پایان ضمن اشاره به تجربیات مثمر ثمر دانشگاه علوم پزشکی اراک در برگزاری آزمون PHD، دستیاری و المپیاد، بیان کرد: امیدواریم با اجرای کامل و رعایت دقیق کلیه پروتکل های بهداشتی این آزمون نظیر آزمون های قبلی با موفقیت برگزار شود، لذا همکاری همه داوطلبین عزیز در انجام این امر، مهم و ضروری می باشد.


( ۱ )

نظر شما :