ایثارگران دوران دفاع مقدس الگوی مدافعان سلامت

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۷ کد : ۱۱۰۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۰۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: روحیه ایثارگری و فداکاری مدافعین سلامت در مقابله با ویروس کرونا نشات گرفته از روحیه اتحاد و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و جانبازان دوران جنگ تحمیلی است.
ایثارگران دوران دفاع مقدس الگوی مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع تعدادی از آزادگان که به نمایندگی از سایر اسرای هشت سال دفاع مقدس استان برای تشکر و دادن روحیه به مدافعان سلامت به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک رفته بودند، افزود: شما آزادگان و سرافرازان میهن توانستید دوران سخت اسارت را با توکل به خدا و امید به روزهای بهتر، پشت سر بگذارید که همین رمز موفقیت و پیروزی، مطمئناً باعث خواهد شد تا مدافعین سلامت نیز در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی خود از یاد و یاری خدا برای رسیدن به روزهای بهتر و خلاصی از شر ویروس منحوس و دشمنی نامرئی غافل نشوند.
وی فعالیت مداوم و شبانه روزی و درگیری بیش از شش ماهه مدافعان سلامت با این ویروس را، به جنگی تمام عیار و شیفت های طاقت‌فرسای کادر درمانی و پرستاران را به اسارت تشبیه کرد و اظهار داشت: آنان بعد از گذراندن روزهای پر استرس کاری و یافتن فرصتی برای استراحت و دیدن خانواده، زمانی که به منزل می روند برای حفظ جان فرزندان و خانواده، خود را در اتاق قرنطینه و حبس می کنند.
وی تاکید کرد: این عزیزان در بیمارستان به فکر همنوعان خود و در منزل نیز به فکر خانواده هستند و این نمایانگر جلوه عشق و ایثار و از خودگذشتگی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: سرچشمه این مقدار از عشق، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی در مدافعان سلامت، از شما آزادگان و یادگاران ۸ سال دوران دفاع مقدس می باشد.
دکتر جمالیان در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای آزادگان و کادر بهداشتی و درمانی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، مسئولین و مردم هر چه زودتر از شر این ویروس رها شده و به روزهای خوب بازگردیم.


( ۲ )

نظر شما :