درخواست شهدا از ما ایمان به خدا و ولایتمداری است

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶ کد : ۱۲۰۷۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۵
معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهدا از ما ایمان و توکل به خدا و ولایتمداری، می خواهند.
درخواست شهدا از ما ایمان به خدا و ولایتمداری است

به گزارش وب دا مرکزی، حجت السلام مهرداد کوشکی در آیین پاسداشت رشادت‌های شهدای و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ داشتن کارمندان، اساتید و پرسنلی که در دوران 8 سال دفاع مقدس از خود رشادت های فراوانی نشان دادند، یکی از غنی ترین ادارات استان می باشد و مسئولین علوم پزشکی از این لحاظ بر خود می بالند.

وی اظهار داشت: جانباز 70 درصد و روشندل جناب آقای محمودی گل سر سبد این ادعا است و وجود این عزیز و دیگر عزیزان با کوله باری از تجربه، مطمئنا در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه تاثیرگذار و رهنمون های آنان کلیدی خواهد بود.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: اگر امروزه ایران اسلامی مقتدر و مقاوم است و اگر دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب به خصوص آمریکای جنایکار و حامیانش، به این کشور نگاه ویژه ای دارند و تمام برنامه های خود را معطوف به ملت قهرمان ایران کرده اند، همه به برکت عظمت و خون مطهر شهدا است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه، باید تمام تلاشمان را بکنیم تا شرمنده شهدا نشویم، گفت: ملت ما عاشق ایثار و شهادت است و اگر امروزه جوانان دهه شصت و هفتادی حاضرند تمام قد در مقابل زورگویان عالم و قلدری تمام یاوه گویان بایستند، درسی است که از شهدا و مکتب شهادت آموخته اند.

حجت الاسلام کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: از شهدا درس مقاومت و ایستادگی را نیز یاد گرفتیم و آموختیم که با دست خالی ولی با سلاح ایمان و توکل به خدا و ولایتمداری و پیروی از فرمایشات مقام عظمی ولایت می توان در مقابل ظالمان ایستاد و به نتیجه رسید.


( ۴ )

نظر شما :