رفع نواقص و مشکلات حوزه سلامت با همدلی

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱ کد : ۱۲۲۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به بحران چند ماهه و بسیار طاقت فرسای کرونا، خلأ های زیادی در گروه های مختلف بیمارستانی ایجاد شده که تنها با همفکری و همدلی رفع می شوند.
رفع نواقص و مشکلات حوزه سلامت با همدلی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع متخصصان گروه عفونی و داخلی بیمارستان امیرالمومنین (ع) افزود: از ابتدای شروع این اپیدمی همکاران گروه های عفونی و داخلی بدون هیچ منت و چشم داشتی فداکارانه در عرصه های مختلف، صحنه های ماندگاری را خلق کردند.
وی اظهار داشت: از ابتدای درگیری استان با این بیماری منحوس همواره گروه های عفونی و داخلی، جابجایی‌های زیادی در بخش‌های گوناگون داشتند و تلاش‌های شبانه روزی کثیری در این راه کشیدند که قابل تقدیر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه ارزش این فداکاری ها و مجاهدت های شما عزیزان را با هیچ کاری نمی توان جبران کرد، بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم این است که همواره به یاد داشته باشید دانشگاه علوم پزشکی به یاد شما عزیزان است و تنها گوشه ناچیزی از دلسوزی ها و محبت های شما با این جلسه جبران شود.
وی تاکید کرد: البته در کنار گروه های عفونی و داخلی همکاری‌های زیاد و قابل تقدیری نیز از گروه های بیهوشی، طب اورژانس و دیگر واحدها دیدیم که زبان از بیان تشکر، قاصر است.
دکتر جمالیان خاطر نشان کرد: متاسفانه در بحران کرونا، سطح توقع ها از دانشگاه علوم پزشکی اراک بالا رفته و همه ارگان ها و نهادها انتظار دارند دانشگاه علوم پزشکی همه موارد را بر عهده گرفته و در تمامی زمینه ها ورود کند، به همین خاطر از تمامی گروه های پزشکی می خواهیم که در این بحران، همفکر و کمک یکدیگر بوده و مثل همیشه یاریگر مردم باشند.
وی عنوان کرد: می دانیم و بر خود می بالیم که دیدگاه هیچ یک از همکاران، مادی نیست، اما یکی از گام هایی که نشان می‌دهد ما به فکر شما عزیزان هستیم پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران است که مساعدت هایی از وزارت بهداشت درخواست کرده ایم و پیگیر این امر تا محقق شدن آن هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با وحدت و همدلی همکاران، فشارهای وارده بر روی کادر درمان و بهداشت کمتر شده و احساس خلا در هیچ سیستمی به چشم نیاید.


نظر شما :