نیروی انسانی، فضا و امکانات سه رکن مهم مدیریت در حوزه سلامت

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۶ کد : ۱۲۲۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کمبودها و مشکلاتی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) وجود دارد که بعضی از آنها حل شده و پیگیر بعضی دیگر هستیم.
نیروی انسانی، فضا و امکانات سه رکن مهم مدیریت در حوزه سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی در نشست هم اندیشی با متخصصین گروه های عفونی و داخلی، در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی پزشکان، افزود: مصرانه و مجدانه پیگیر مطالبات شما هستیم  و امیدواریم که مدیریت بیماری کرونا با همکاری تمامی پرسنل به نتایج مطلوبی برسد.
وی اظهار داشت: از ابتدای مواجهه استان مرکزی با بیماری کرونا در زمینه تامین دارو و فضا مشکلات عدیده ای وجود داشت و در حال حاضر هم بخشی از این مشکلات با توجه به تلاش ها و برنامه ریزی های فراوان همچنان به قوت خود باقی است، اما خدا را شاکریم که پرسنل و نیروی انسانی فداکار و با وجدانی در این مبارزه نفس گیر در حال تلاش و جانفشانی هستند و بدون هیچ دغدغه و چشم داشتی در بخش‌های مختلف بیمارستانی مستقر شده و رشادت های خوبی از خود نشان می دهند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: بلافاصله بعد از شیوع این ویروس، گروه عفونی و همکاران مربوطه جانانه پای کار آمدند و کمک کردند و البته گروه داخلی نیز  به محض مشاهده خستگی و نیاز به کمک همکاران خود در گروه عفونی به یاری همکاران خود شتافتند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین خیرین و روحانیت در فاز اول این بیماری، کمک های بسیار شایانی به مجموعه درمانی نمودند که صمیمانه از آنها تشکر می کنیم.
دکتر صادقی گفت: گروه های دیگر منجمله بیهوشی و طب اورژانس نیز کمک‌های زیادی به ما کردند که جا دارد برای ادامه این مبارزه، گروه‌های دیگر نیز پای کار بیایند.
وی افزود: در شرایط عادی تامین دارو و تجهیزات سخت است و در بحران ها این قضیه بسیار سخت تر می شود این را بدانید که تا اینجای کار، دانشگاه علوم پزشکی اراک با تمام توان تلاش می‌کند که یاریگر مردم و درمانگر آنها باشد از جمله توزیع واکسن آنفولانزا به پرسنل بیمارستان امیرالمومنین(ع) و آیت الله خوانساری و برگزاری جلسات متعدد گواه این مدعاست، در گام بعدی در حال تلاش هستیم که تمامی پرسنل بیمارستان ها از جمله اراک و تمامی شهرستان ها از لحاظ واکسن‌ آنفولانزا تامین شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: برای اخذ تصمیمات، جلسات متعددی در ستاد برگزار و با همفکری و هم اندیشی رئیس، معاونان و مدیران به یک جمع بندی نهایی رسیده و به هیچ وجه در هیچ شرایطی به خصوص در این روزهای سخت کرونایی، دانشگاه علوم پزشکی  به تنهایی تصمیم گیرنده نیست.
وی گفت: کمبودها و مشکلاتی در  بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک که به عنوان سانتر اصلی درمان کرونا در استان انتخاب و فعالیت می کند، وجود دارد که بعضی از آنها حل شده و پیگیر رفع مشکلات دیگر هستیم.
دکتر صادقی در پایان همچنین از تمامی پزشکان و پرسنل خواست برای حل مشکلات  و جلوگیری از بروز چالش های پیچیده تر، مسائل را در اسرع وقت به مدیران بالادستی و در نهایت به ستاد دانشگاهی اطلاع دهند.


نظر شما :