معاون رییس جمهور:

اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) اراک تامین می‌شود

۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۲۳۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۲
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در صورت رفع برخی مشکلات موجود، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک به عنوان یکی از طرح‌های مهم ملی کشور تا خرداد ۱۴۰۰ تامین می‌شود.
اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) اراک تامین می‌شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد باقر نوبخت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که ۱۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان مرکزی قابلیت اتمام تا پایان سالجاری و یا حداکثر در مدت خدمت دولت دوازهم را دارند که مهمترین آنها بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک است.
وی اظهار داشت: این طرح دارای مشکلات خاص است که از حوصله جمع خارج است و در پاره‌ای از زمان‌ها اعتبار داشته، اما به دلیل همان مشکلات تکمیل نشده است.
معاون رییس جمهور بیان کرد: اینجانب متعهد می شوم این طرح تا خردادماه سال آینده آماده اجرا شده و موانع آن رفع شود، تمام اعتبار مورد نیاز پرداخت خواهد شد و این مهم را تقبل می‌کنم.
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان عنوان کرد: انتظار است نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نگاه پدرانه به این طرح داشته باشد و استاندار مرکزی نیز به عنوان نماینده عالی دولت پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا قبل از خداحافظی با مردم در دولت دوازدهم، این طرح به بهره‌برداری رسد.


نظر شما :