پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در پی درگذشت «مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج بهمن توان»

۲۱ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۴ کد : ۱۲۵۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲۱۴
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی درگذشت ناگهانی روحانی ارجمند و اخلاق مدار دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه را به خانواده عزادار این عزیز از دست رفته و تمامی همکاران، روحانیون، اساتید و دانشجویان دانشگاه تسلیت گفت.
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در پی درگذشت «مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج بهمن توان»

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل پیام بدین شرح می باشد:

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

در کمال تأسف باخبر شدیم روحانی وارسته دانشگاه علوم پزشکی اراک «حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بهمن توان » که یک عمر با عشق و ایثار و با تمام توان خود عمر پر برکتشان را در راه تعلیم و تعلم و آموختن درس عشق و زندگی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک سپری کردند، در بیست و یکمین روز از اولین ماه خران حزن انگیز، جمع ما را ترک نموده و به سوی معبود خود شتافتند.
ایشان از خود در طول یک عمر تلاش و کوشش در دانشگاه چهره ای خدوم، انقلابی، خوشفکر و آشنا به مسائل فکری، فرهنگی در دانشگاه ها به یادگار گذاشته اند.
از دست دادن این استاد بزرگوار برای ما بسیار سخت و ناباورانه می باشد، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.
بی شک نام، یاد و خاطر حاج آقا توان از جای جای دانشگاه علوم پزشکی اراک، از قلبهای کسانی که با این مرد وارسته برخورد داشته اند پاک ناشدنی می باشد و ما هم همیشه گرامی خواهیم داشت یاد این استاد ارجمند و اخلاق مدار را. 
اینجانب به نوبه خود درگذشت این همکار عزیز را به خانواده محترمشان، بازماندگان عزادار، روحانیون معزز، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه، دانشجویان، گروه معارف اسلامی و تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی اراک تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده در این ایام حزن و‌اندوه اهل بیت علیهم السلام، رحمت و مغفرت و برای خانواده، بازماندگان و همکاران مرحوم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکتر سید محمد جمالیان 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
۲۱ مهر ۹۹


( ۴۴ )

نظر شما :