برگزاری آزمون قراردادی سازمان سنجش پزشکی

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱ کد : ۱۲۵۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۱۴
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری آزمون قراردادی از سوی سازمان سنجش پزشکی که به صورت همزمان در کل کشور برگزار می شود، خبر داد.
برگزاری آزمون قراردادی سازمان سنجش پزشکی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر طیبه رضایی عارف، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک سهمیه جذب ۵۳ نفر را در قالب قراردادی اخذ کرده که در رشته های بهداشت و درمان و اداری و مالی به صورت قراردادی شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت جذب این نیروها در ابتدا برای شهرستان های محروم و تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در روز پنجشنبه مورخ بیست و چهارم مهرماه ۹۹ این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی اراک میان ۷۶۴ داوطلب برگزار می شود.

وی به منظور حفظ سلامت داوطلبان، خاطرنشان کرد: در این شرایط بحران کرونا و به منظور حفظ هرچه بیشتر سلامت داوطلبان تمامی افراد باید زودتر از ساعت مقرر اعلام شده در محل آزمون حضور به عمل بیاورند، چراکه تمامی داوطلبان قبل از ورود به آزمون تب سنجی شده و بایستی ماسک و وسایل شخصی به همراه داشته باشند؛ لازم به ذکر است که فاصله اجتماعی و ایمن میان داوطلبان و تهویه مناسب محل نیز مد نظر قرار داده شده است.

دکتر رضایی عارف در پایان گفت: امیدواریم که با برگزاری این آزمون و جذب نیروهای مربوطه کمک مثمر ثمر و شایانی در جهت کمبود منابع انسانی داشته باشیم.


نظر شما :