میزان توجه مردم به محدودیت‌های جدید در استان مرکزی مورد قبول نیست‌

۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۲۶۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با اعمال محدودیت های جدید، بازدیدها حاکی از این بوده که همچنان پروتکل ها رعایت نمی شوند.
میزان توجه مردم به محدودیت‌های جدید در استان مرکزی مورد قبول نیست‌

به گزارش وب دا مرکزی، سید محمد جمالیان در گفت و گوی تلفنی با اخبار شبکه آفتاب، تاکید کرد: اگر بی توجهی و عدم رعایت به شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده به همین منوال ادامه داشته باشد، متاسفانه شاهد بحرانی فاجعه‌آمیز در خصوص آمار ابتلا و مرگ و میر در استان خواهیم بود.
وی افزود: بازدیدهای نظارتی توسط کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در حال انجام بوده که مطمئناً تمامی مناطق را پوشش نمی‌دهد و به همین دلیل هر شخص به منظور حفظ سلامت خود و خانواده باید ناظر بر کار و اعمال خود باشد.
متولی سلامت استان مرکزی بیان کرد: در طی بازدیدهای اخیر صورت گرفته، تعدادی از باشگاه های ورزشی و سالن های بدنسازی همچنین تعدادی از مغازه داران میوه و تره بار و فروشندگان اصناف که وضعیت خوبی نداشته، پلمپ شدند.
وی در ادامه تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک به تنهایی توان به دوش کشیدن این حجم از مسائل و مشکلات را نداشته، به همین منظور از تمامی صنوف، سازمان ها و ارگان ها، علی الخصوص اداره کل ورزش و جوانان خواستاریم که با حمایت و جدیت بیشتری وارد میدان عمل شوند.
دکتر جمالیان در پایان گفت: به منظور جلوگیری از رسیدن استان مرکزی به نقطه فاجعه‌آمیز و بحرانی تر پیشنهاداتی در کمیته پدافند استانی مطرح شده که باید با توجه به اختیارات استان تصمیم‌گیری شوند، زیرا با از سرگیری مراسم‌ها، نگرانی ما دو چندان شده و به دنبال افزایش مهمانی ها و تجمعات تنها شاهد افزایش بار بیماری و آمار متوفیان خواهیم بود.


نظر شما :