اراک میزبان اولین وبینار ملی کرونا

۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۳۱۶۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۰
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری اولین وبینار ملی کرونا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک در تاریخ های ۲۱ و ۲۲ آبان ماه خبر داد.
اراک میزبان اولین وبینار ملی کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا کمالی گفت: در حال حاضر کل پژوهش ها در دنیا، بر روی  کنترل و پیدا کردن راه درمان بیماری کووید۱۹ متمرکز شده که به همین منظور در هفته پیش رو (۲۱ و ۲۲ آبان) وبینار ملی کرونا با حمایت وزارت بهداشت در دو اتاق (A و B)برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۶۰ مقاله دریافت شده که از این میان حدود ۱۰ مقاله برای سخنرانی و  ۳۰ مقاله نیز برای پوستر گلچین شده اند‌.

وی تاکید کرد: در این وبینار تلاش خواهد شد در خصوص روش های درمانی و‌ نوین تاثیرگذار، تشخیصی، ویروس شناسی، اپیدمیولوژی، عوارض جانبی بیماری و داروهای تاثیرگذار بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

دکتر کمالی در ادامه ضمن اشاره به اینکه تحقیقات گسترده ای در دنیا در زمینه کنترل و درمان این بیماری در حال انجام است، خاطرنشان کرد:  دانشگاه های معتبری چون آکسفورد و کشورهایی مثل ایالات متحده آمریکا، چین، ژاپن، استرالیا، ایران و... تحقیقات گسترده ای در این زمینه دارند، اما همچنان نتیجه قطعی برای یک واکسن مشخص و معین وجود ندارد و در حال حاضر بهترین و مهمترین راه برای مقابله با این بیماری پیشگیری می باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ابراز امیدواری کرد که با انجام تحقیقات متعدد و به نتیجه رسیدن آنها، بتوان به راهکار مناسبی در خصوص  کنترل و درمان این بیماری دست یافت.


( ۵ )

نظر شما :