درد و دل کادر درمان سانتر کرونا با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۳۲۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۷۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که برای بازدید به مرکز درمانی آموزشی امیرالمومنین(ع) رفته بود، پای صحبت های پرسنل و کادر درمانی نشست.
درد و دل کادر درمان سانتر کرونا با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این بازدید مدافعان سلامت را، سربازان گمنام این جنگ نابرابر و بی رحم برشمرد و برای تمام کادر درمان در استان آروزی سلامتی و موفقیت کرد.

وی گفت: در این جنگ ناعادلانه و چندین ماهه که موجب خستگی همکارانمان در بیمارستان ها و باعث پرپر شدن برخی همکاران و ابتلا جمعی دیگر شده، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا موانع و مشکلات پیش روی این عزیزان را به حداقل رسانده و دغدغه این بزرگواران را کم کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: پرسنل کادر بهداشت و درمان چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ جسمی بسیار خسته شده اند و تماماً خود را وقف بیماران کرده اند و چه خوب است که با برطرف شده مشکلاتشان، تنها به درمان و مداوای بیماران و همنوعان خود فکر کنند و نه چیز دیگر.

وی با بیان اینکه زبان از تشکر  و قدردانی قاصر است و نمی‌توان این حجم از جانبازی و فداکاری ها را جبران نمود، خاطرنشان کرد: پرسنل بهداشت و درمان بدانند که یکی از دغدغه های اصلی حوزه ریاست دانشگاه، رسیدگی به مشکلات مدافعان سلامت است.

دکتر جمالیان تصریح کرد: از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ نمی کنیم و خواسته‌های پرسنل عزیز و دوست داشتنی، پزشکان، پرستاران و تمامی کادر بهداشت و درمان را در اولویت برنامه ها و کارهای خود قرار داده ایم.

وی همچنین از ابراز خرسندی بیماران و همراهانشان از ارائه خدمات خوشنود شد و گفت: ارائه خدمات تا حد توان با وجود این حجم از خستگی و فشار بالای کار و مشکلات، جای بسی خوشحالی و افتخار دارد و مایه مباهات است و اینجانب به دلیل داشتن چنین همکارانی به خود می بالم و از تک تک همکاران تشکر می کنم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان خطاب به مردم و هم استانی ها گفت: اگر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری از سوی برخی از مردم ادامه دار باشد با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان  های امیرالمومنین(ع) و  آیت الله خوانساری و محدود بودن تعداد تخت ها، خستگی بیش از حد پزشکان و پرستاران به نقطه‌ای بسیار بحرانی می رسیم که همه ما را بسیار نگران و پریشان خواهد کرد.


( ۳ )

نظر شما :