پیشکسوتان گنجینه هایی از دانش و تجربه

۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۳۲۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۵۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه دکتر امانی رییس بیمارستان قدس اراک از پزشک پیشکسوت استان مرکزی، دکتر عباس امینی متخصص داخلی، که در بستر بیماری است عیادت و پیشکسوتان را گنجینه هایی از علم، دانش و تجربه دانست.
پیشکسوتان گنجینه هایی از دانش و تجربه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: استاد دکتر امینی، شاگردان فراوانی را به جامعه پزشکی اراک و استان و حتی کشور معرفی کرده اند و اکنون نیز که ایشان را در بستر بیماری می بینم، بسیار ناراحت شده و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی کامل خویش را بازیابند.

وی افزود: پیشکسوتان حوزه علم پزشکی همواره چشم و چراغ دانشگاه علوم پزشکی بوده و هستند و می توان از تجربیات گران بهای آنها در کتب درسی و وجود با ارزش خودشان بهره برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، شخصیت دکتر امینی را برای بسیاری از دانشجویان و همکاران و نزدیکانش الگو برشمرد و  تاکید کرد: در تمامی لحظات پر فراز و نشیب زندگی قدردان اساتید خویش هستیم، چراکه این اساتید و بزرگواران علاوه بر درس طب پزشکی، درس زندگی و نجات جان آدمیان را به ما آموختند.

دکتر جمالیان در پایان بیان کرد: به راستی که این علم و پشتوانه پیشکسوتان علم پزشکی همواره در تحقق بخشیدن به اهداف نسل جوان موثر بوده و در طی زندگی به حمایت و پیگیری های ارزنده اساتید گرانقدر در اجرای برنامه‌های ارتقای سلامتی نیازمندیم و امیدواریم که یاری و همراهی این بزرگواران همچنان پایدار باشد.


( ۱ )

نظر شما :