کنترل و غلبه بر کرونا کاری جهادی می خواهد

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۳ کد : ۱۳۲۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع روحانیون و طلاب بسیجی و جهادی و جمعی از مسئولین حوزه های علمیه خواهران و فرمانده و اعضاء قرارگاه کرونا طلاب گفت: مدیریت و مقابله با این ویروس هزار چهره و مرموز، اقدامی جهاد گونه و حرکتی جهادی را می طلبد.
کنترل و غلبه بر کرونا کاری جهادی می خواهد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: طلاب جزء اقشاری بودند که از روزهای اولیه به هر نحوی ما را در کنترل این بیماری یاری نمودند.
وی اظهار داشت: جامعه روحانیت و روحانیون گروه های مختلفی را به منظور ارائه خدمات گوناگون در حوزه سلامت البته زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تشکیل دادند که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی تاکید کرد: با تداوم این بیماری، کماکان شاهد کمک نیروهای جهادی، حوزه ها و طلبه های گرامی بوده ایم و با توجه به اینکه بیماری کرونا جدی تر از قبل شده است، امیدوارم با تقویت نیروهای جهادی، بتوان توان پرسنل و کادر بهداشت و درمان را مضاعف نمود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از زحمات طلاب و مسئولین این قرارگاه به خصوص حجت الاسلام حسامی و خانم وکیلی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک قصد دارد جزو اولین دانشگاه های سطح کشور برای افتتاح طب سنتی باشد و در این راه از روحانیت و طلبه ها در زمینه پوشش و تامین نیرو  انسانی، درخواست کمک می کنیم.


نظر شما :