تبریک هفته بسیج به بسیجیان مخلص

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۸ کد : ۱۳۴۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی، هفته بسیج را به تمام بسیجیان به خصوص بسیجیان سپید پوش جامعه پزشکی تبریک گفت و از مجاهدت های ۹ ماهه آنان در این جنگ نابرابر تقدیر کرد.
تبریک هفته بسیج به بسیجیان مخلص

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.
وی افزود: اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.
وی تاکید کرد: حال آنکه پس از شیوع این ویروس منحوس و پلید، این اخلاص و فداکاری بسیج و اقدامات بسیجیان بود که در موج های اول و دوم، رمز موفقیت شد و اکنون نیز تنها راه مقابله با این بیماری و کنترل آن به میدان آمدن بسیجیان به مانند دوران جنگ تحمیلی و یاری رساندن به مدافعان سلامت و دمیدن روح و انرژی به کالبد خسته آنان می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و همچنین در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد و امید می رود در این دوران حساس نیز بتواند به جامعه ی پزشکی خسته و ناامید کمک کند.
وی گفت: برای کنترل و مدیریت این بیماری و قطع زنجیره انتقال و به طبع آن کاهش آمار مرگ و میر، بسیج همه ادارات و ارگان ها و مسئولین و به میدان آمدن نیروهای بسیجی که چیزی جزء نابودی و ریشه کنی این بیماری را نمی پندارند، تنها راه ممکن، نجات از این بحران است.
وی ضمن اشاره به این موضوع که صدها پایگاه بسیج در سراسر کشور از آغازین روزهای شیوع کرونا در کشور پا به میدان مقابله با این ویروس گذاشتند و موفق شدند بسیاری از مشکلات کشور در این زمینه را حل کنند، افزود: بسیجیان استان مرکزی با مشارکت  در طرح غربالگری کمک شایانی به زمان و حجم گسترده این طرح کردند، همچنین با میانداری در تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی و ضروری که در آن روزها مورد نیاز مردم بود، دست دلالان و سودجویان را از ایجاد بازار سیاه و بازی با جان مردم، قطع کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، راه اندازی پویش کمک مومنانه و اجرای آن توسط آحاد مردم به خصوص بسیجیان چه در اجرا و چه در جمع آوری کمک ها را از دیگر اقدامات مهم و تاثیر گزار بسیج در روزهای سخت کرونایی برشمرد و گفت: در موج سوم و با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان، حضور داوطلبانه بسیجیان در مراکز و همچنین کمک مالی به بیمارستان ها می تواند مانند، ماه های گذشته، گره گشا بوده و کمک زیادی به مجموعه علوم پزشکی در استان نماید.


( ۱ )

نظر شما :