حمایت های مردم استان مرکزی از پویش مهربانی

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۳ کد : ۱۳۴۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۳۱
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مردم استان مرکزی طی ۱۰ روز اخیر ۴ میلیون تومان به پویش مهربانی کمک کردند.
حمایت های مردم استان مرکزی از پویش مهربانی

 به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی  افزود: دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا، باید متحمل هزینه های هنگفتی شود که مسلماً منابع مالی زیادی نیاز دارد و در همین راستا با چالش هایی نیز روبرو شده است.

وی اظهار داشت: تامین داروی بیماران مبتلا به ویروس کرونا و طی شدن پروسه درمان بسیار گران تمام می شود که حجم زیادی از این منابع را دانشگاه علوم پزشکی تامین می کند، همچنین بیماران در روند درمان نیازمند اکسیژن تراپی هستند که در تامین اکسیژن نیز دشواری هایی وجود دارد، اما دانشگاه به هر شکل ممکن در صدد تامین نیازهاست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و آیت الله خوانساری به عنوان سانتر درمان کرونا اقدام به نصب اکسیژن ساز شد که هنوز به صورت کامل جواب نداده است و دانشگاه علوم پزشکی درصدد تامین دو مخزن اکسیژن مایع دیگر نیز است که هر کدام ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه برای تامین بخشی از منابع مالی نیازمند کمک است، افزود: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی اقدام به راه اندازی پویش مهربانی کرد تا با کمک خیرین و مردم بتواند بخشی از نیاز مالی خود را تامین کند.

قربانی با بیان اینکه از ۲۴ آبانماه تاکنون حدود ۴ میلیون تومان کمک از سوی مردم در قالب این پویش به حساب دانشگاه واریز شده است، گفت: در کنار این کمک ها شورای شهر اراک، قول مساعد جهت کمک سه میلیارد تومانی داده است که امیدواریم با کمک های مردم در قالب پویش مهربانی و کمک شورای شهر بتوان بخشی از منابع مالی مورد نیاز را تامین کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی و استفاده از کمک صنایع، اضافه کرد: استان مرکزی خیرین بسیاری دارد که می توان در شرایط کنونی بخشی از کمک خیرین را به سمت حوزه بهداشت و درمان سوق داد و در واقع با توجه به سابقه کمک های خیرین در عرصه های مختلف انتظار می رود بخش سلامت استان نیز از این کمک ها منتفع شود.


نظر شما :