تهیه مایحتاج به صورت پلکانی

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۵ کد : ۱۳۶۵۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام و تجمع، مردم مایحتاج خود را به صورت پلکانی تهیه نمایند.
تهیه مایحتاج به صورت پلکانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در گفتگوی تلفنی با اخبار استان مرکزی از شبکه آفتاب، بیان کرد: طبق ابلاغیه رسمی که روزهای آینده توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، ۱۲۰ شهر از وضعیت قرمز خارج خواهند شد.

وی افزود: پیش بینی می شود که خمین و دلیجان از وضعیت قرمز خارج شده و در استان، اراک، ساوه و شازند در وضعیت قرمز باقی خواهند ماند و بقیه شهرها در وضعیت نارنجی و شهرستانهای محلات، آشتیان و تفرش در وضعیت زرد قرار می گیرند.

متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: در شهرستان هایی که از وضعیت قرمز خارج می شوند، مشاغل سطح ۳ و ۴ می ‌توانند در کنار صنوف خدمات رسان و ضروری فعالیت داشته باشند.

وی خطاب به مردم استان مرکزی بیان کرد: ویروس کرونا از بین نرفته و همچنان در سطح جامعه مشغول به گردش می‌باشد، بنابراین خواهشمندیم در مناطقی که صنوف سه و چهار باز خواهند شد، مردم از تجمع و ازدیاد جلوگیری نمایند و مایحتاج خود را به صورت پلکانی تهیه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یادآور شد: پیشگیری از بیماری کرونا بسیار مهمتر از درمان آن بوده، انتظار می رود که مردم فهیم استان در رعایت پروتکل های بهداشتی(زدن ماسک صحیح، شستن و ضدعفونی کردن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و ایمن، پرهیز از تجمع، عدم برگزاری های مهمانی ها و مراسم های گوناگون) بیشتر از گذشته کوشا باشند تا وضعیت پایدار استان دچار خدشه نشود و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان هدر نرود.


( ۲ )

نظر شما :