اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۱ کد : ۱۳۶۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از شرکت معدنی املاح ایران بابت اهدای ۲۰ عدد کپسول اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اراک تقدیر و تشکر کرد.
اهدای ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن از سوی شرکت معدنی املاح ایران به دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان خاطرنشان کرد: امروز شاهد حرکت خیرخواهانه شرکت معدنی املاح بودیم که بیست عدد کپسول اکسیژن به ارزش یک میلیارد ریال را به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.
وی افزود: حرکات خیرخواهانه ای که امروز صورت می گیرد در این بازه زمانی مبارزه با کرونا، مستقیماً صرف سلامت مردم شده و این تعداد کپسول های اکسیژن بسیار نجات بخش می باشند چراکه در مراکز درمانی با توجه به افزایش بار بیماری بعضی مواقع دستگاه های اکسیژن کفایت نمی کنند.
متولی سلامت استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت معدنی املاح، بیان کرد: هنگامی که این حرکات زیبا و نوع دوستانه را مشاهده می کنیم دلگرم می شویم و این گام های زیبا به ما روحیه ای مضاعف می دهد، از لحاظ معنوی نیز می‌اندیشیم که مدیران این استان دلسوز و به فکر سلامت مردم هستند و این اقدام های نیکوسرشتانه را جزو وظایف اجتماعی خودشان می‌دانند؛ با توجه به هزینه‌های زیاد دانشگاه علوم پزشکی کمک‌های خیرخواهانه مردم، صنایع و... به شدت ملموس می باشد.
دکتر جمالیان تصریح کرد: خداوند متعال را سپاسگزاریم که کمیته تلفیق بحث ۳ میلیارد تومان کمک شهرداری را تایید کرده که این کمک در خرید تجهیزات بسیار کمک کننده خواهد بود و ما را در عرصه مبارزه با کرونا مجهز تر و قوی تر از قبل می سازد.
وی تاکید کرد: در سطح ملی با توجه به صنایع بزرگی که در استان مرکزی وجود دارد این دیدگاه وجود دارد که دانشگاه نیازی به بودجه ندارد و در صورت حمایت صنایع می‌تواند ساماندهی داشته باشد، اما متاسفانه در عمل چنین اقداماتی صورت نگرفته است.
متولی سلامت استان مرکزی خطاب به صنایع استان گفت: از صنایع و کارخانجات استان مرکزی خواهشمندیم که در این روزها بحث سلامت پرسنل و کارگران و رعایت پروتکل های بهداشتی را جزو اهداف اولیه و اولویت های خود قرار دهند که در این صورت نیز می توانند کمک های بسیار زیادی به مراکز درمانی ما بنمایند.
دکتر جمالیان در پایان اظهار امیدواری کرد: صنایع به وظیفه اجتماعی خود عمل نمایند و در بحث مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی اراک را یاری نموده و برای سلامت مردم بکوشند.
گفتنی است شرکت‌ معدنی املاح ایران (مجتمع اراک) در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و مشارکت در طرح "پویش مهربانی سلامت" تعداد ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش یک میلیارد ریال تهیه و جهت کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهداء نمود.


( ۴ )

نظر شما :