انتصاب عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عضویت در کمیته علمی سیاستگذاری کرونا

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۲ کد : ۱۳۶۶۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۷۰
طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا جمشیدی دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، دکتر بهزاد خوانساری نژاد عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عضویت در کمیته علمی سیاستگذاری کرونا، منصوب شد.
انتصاب عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک به عضویت در کمیته علمی سیاستگذاری کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، در این حکم آمده است: با توجه به دانش و تجارب ارزشمند دکتر بهزاد خوانساری نژاد، ویروس شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین شایستگی ایشان در بازه زمانی مبارزه با کرونا، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اراک به عضویت کمیته ملی سیاستگذاری کووید ۱۹ منصوب می شود.
در ادامه این حکم آمده است: امیدواریم با حضور فعال و موثر دکتر بهزادی خوانساری نژاد در این کمیته و همفکری با سایر اساتید بتوان بهتر از گذشته مسائل را موشکافانه تحلیل کرد و در خصوص کنترل همه گیری کووید ۱۹، قادر باشیم راهکارهایی علمی، اجرایی و موثر تر از گذشته ارائه دهیم‌.
این حکم می افزاید: با توجه به اینکه کرونا یک ویروس بوده و قطعاً مطالعات ویروس شناسی می تواند در کنترل و درمان این بیماری به کادر درمان کمک نماید، قطعاً با توکل بر خداوند متعال و با بهره گیری از دانش روز افزون دکتر خوانساری نژاد می‌توانیم به راهکارهایی مفید و مناسب دست پیدا کنیم.


( ۵ )

نظر شما :