سامانه اطلاع رسانی کرونا در استان مرکزی مجدداً راه اندازی شد

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۳ کد : ۱۳۷۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۲
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی مجدد سامانه اطلاع رسانی کرونا یا همان ۳۸۳۹ خبر داد.
سامانه اطلاع رسانی کرونا در استان مرکزی مجدداً راه اندازی شد

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی گفت: این سامانه از روز شنبه دهم اسفند ۹۸ برای پاسخگویی به سوالات همشهریان و هم استانی ها در ارتباط با ویروس کرونا، توسط کارشناسان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه راه اندازی و شماره تماس ۳۸۳۹ آماده پاسخگویی به سوالات هم استانی ها بود که بعد از مدتی وقفه، از فردا ۱۷ آذرماه سالجاری فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
وی افزود: شهروندان استان مرکزی می‌توانند با شماره گیری ۳۸۳۹ سوالات خود در خصوص پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مطرح کنند.
وی یادآور شد: ضمناً هم استانی های گرامی برای شماره گیری از طریق تلفن همراه می بایست ۰۸۶۳۸۳۹ را شماره گیری کنند.
قربانی گفت: این مرکز پاسخگویی (۳۸۳۹) در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز بهداشتی و درمانی و جلوگیری از تردد بی رویه مردم و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا راه اندازی شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در این مرکز پاسخگویی، دانشجویان و  کسانیکه به صورت جهادی و داوطلب حضور دارند از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ آماده ارائه هر گونه مشاوره تلفنی هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: این تماس ها و فعالیت این مرکز موجب شود تا مراجعه حضوری مردم به مراکز بیمارستانی و درمانی کاهش یابد و نیروهای درمانی بهتر بتوانند خدمات ارایه کنند.
گفتنی است این سامانه صرفاً برای پاسخگویی و البته راهنمایی و مشاوره  درباره ویروس کرونا راه اندازی شده و لذا از هم استانی های عزیز خواهش می شود، خطوط این سامانه را برای مسائل دیگر اشغال نکنند.


( ۱ )

نظر شما :