خیرین و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در کنار هم

۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰ کد : ۱۳۸۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲۰
رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان مرکزی گفت: در شرایط بحرانی کرونا، نیاز است که تعامل خیرین سلامت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بیشتر و بیشتر شود.
خیرین و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در کنار هم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی در جلسه خیرین سلامت با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: در میدان مبارزه و نبرد نفس گیر با کرونا اختلاف سلیقه بیشتر از قبل مطرح می باشد، اما همیشه تعامل، وحدت و برادری کارگشا بوده است؛ مهم این است که بتوانیم در کنار هم و دست در دست هم با هم فکری، قدم هایمان را برای یک هدف واحد که سلامتی و ارتقاء سطح بهداشت و درمان استان است، برداریم.
وی افزود: مجمع خیرین و اعضای آن تنها به خاطر رضایت خداوند متعال و پیشبرد سلامت مردم استان مرکزی در حال تلاش هستند و از جان و مال خود می گذرند.
دکتر طاهراحمدی در پایان تاکید کرد: با حمایت روحانیون و اطلاع رسانی درست و صحیح صدا و سیما این دو مجموعه می‌توانند دعوت های خود را گسترش دهند و سازمان ها، نهادها و صنایع دیگر نیز به پای کار بیایند و بیشتر از گذشته ما را یاری نمایند.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان مرکزی نیز ضمن تشکر و خداقوت به مجموعه علوم پزشکی استان و تمامی همکاران و پرسنل بهداشت و درمان، بیان کرد: از تمامی مشکلات باخبر هستیم و علیرغم همه مشکلات از پا ننشسته ایم و سعی می‌کنیم با حداکثر توان مراکز و درمانگاه ها را مجهز نماییم.
محسن ابدال تصریح کرد: از زمان تاسیس مجمع خیرین در استان مرکزی، نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان کمک توسط خیرین سلامت صورت گرفته است که همچنان تا پای جان ایستاده‌ایم.
وی در پایان بیان کرد: مجموعه دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی و مجمع خیرین مکمل هم می باشند و باید با یکدیگر و تعامل و همفکری با هم جلو بروند چرا که هدف یکی بوده و چیزی جز ارتقاء سطح سلامت و درمان مردم استان مرکزی نمی باشد و نباید اختلاف سلیقه ها منجر به گله و یا پسرفت کار شود.


( ۱ )

نظر شما :