جهاد در عرصه سلامت بالاتر از همه حوزه ها

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۳ کد : ۱۳۸۴۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۷۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی از جهادگران، خیرین، دانشجویان و طلابی که به صورت داوطلبانه در بیمارستان ها و مراکز درمانی در کنار کادر بهداشت و درمان، مشغول به فعالیت شدند تشکر کرد.
جهاد در عرصه سلامت بالاتر از همه حوزه ها

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام دکتر سید محمد جمالیان به این شرح است:

در این روزها و ماه های سختی که به پزشکان و پرستاران گذشته و درست در لحظه ای که ناامیدی و خستگی، نفس کادر درمانی را گرفته بود، به یکباره حضور جهادگرانی از جنس نور، همچون نیروی مضاعفی موجب ارتقا توان و عملکرد مدافعان سلامت شد.

ایثارگرانی از هر صنف و طیف و حزبی اعم از طلبه و روحانی، دانشجو و ... به کمک کادر درمان و بیمارانی که جز خدا و خدمتگزارانشان در بیمارستان ها امید دیگری نداشتند، شتافتند.

مطمئنا این فداکاری ها و مجاهدت ها در صفحه روزگار نقش بسته و این اقدامات از این انسان های نیک، به یادگار خواهد ماند و تاریخ در آینده و بعد از پایان این بیماری، از چنین فرشتگانی بیشتر خواهد شنید.

نمی توان با هیچ قلم و زبانی، از رشادت های این مجاهدان تشکر کرد و از تلاش ها و کوشش های آنان تقدیر نمود، اما اینجانب به نمایندگی از مجموعه بهداشت و درمان استان دست تک تک این بزرگواران را به گرمی می فشارم و از خداوند متعال آرزوی زندگی پرسعادت و علو درجات را خواستارم.

امیدواریم  دیگر هم استانی های عزیز نیز به پا خیزند و به کالبد خسته و ناتوان کادر بهداشت و درمان علی الخصوص بهورزان و پرستاران، روحی تازه بدمند.


نظر شما :