کمک موثر نیروهای داوطلب در زمینه درمان کرونا

۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۵ کد : ۱۳۹۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۴
معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مقام معظم رهبری از نیروهای داوطلب و مومن تقاضای کمک در این بحران را نموده اند.
کمک موثر نیروهای داوطلب در زمینه درمان کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، حجت‌الاسلام مهرداد کوشکی در بازدیدی از سانتر کرونا شهر اراک، تاکید کرد: حوزه علمیه استان مرکزی فراخوان مقام معظم رهبری، شخص اول مملکت را لبیک گفته و اعلام آمادگی نموده اند.
وی تاکید کرد: یکصد طلبه استان با هماهنگی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر بهمن صادقی سده معاون درمان و دکتر خانی دخت رییس بیمارستان امیرالمومنین (ع)، آموزش های کامل را زیر نظر استاد خانم لعل بار دیده و اعلام آمادگی کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل بحران فراگیر کرونا و ابتلای پرسنل زحمتکش کادر بهداشت و درمان علی الخصوص پرستاران، جامعه روحانیت می تواند علاوه بر تقویت روحیه و کمک نمودن به پرستاران به ‌عنوان همراهان بیماران در بیمارستانها ایفای نقش کند.
وی تصریح کرد: با توجه به آلودگی روز افزون این ویروس مرموز، وجود همراهان بیمار در بیمارستانها بسیار خطرناک بوده و روحانیون و طلاب می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی و استفاده از لباس های حفاظتی به عنوان همراهان بیماران در بیمارستانها حاضر شوند.
حجت‌الاسلام کوشکی در پایان گفت: وظیفه تک تک ماها به عنوان یک شهروند و یک عضوی از جامعه این است که یاری رسان کادر بهداشت و درمان در این روزهای سخت باشیم و آنها را تنها نگذاریم.


( ۱ )

نظر شما :