ساماندهی ۱۰۴ پایگاه سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در اراک

۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶ کد : ۱۳۹۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۰۱
۱۰۴ پایگاه سلامت با رویکرد حمایتی، نظارتی و مراقبتی در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در شهرستان اراک ساماندهی شد.
ساماندهی ۱۰۴ پایگاه سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در اراک

به گزارش وبدا مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه اراک با اعلام این خبر گفت: ساماندهی پایگاه‌های سلامت بسیج شهرستان اراک در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌گیری بیشتر از نیروهای بسیجی و مردمی برای ریشه کن کردن بیماری کووید۱۹ و کاهش آسیب‌های ناشی از آن انجام شد.

سرهنگ محمد محجوری افزود: یکی از مهمترین محورهای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده و مشارکت عمومی مردم با رویکرد مسجد و محله محوری است که این امر می‌تواند در ریشه کن کردن بیماری بسیار اثرگذار باشد، چراکه خدمات بهداشتی و حمایتی از بیمارستان ها و مراکز درمانی به محلات و خانه‌ها انتقال پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: هم اکنون غربالگری سلامت در سطح شهر اراک به شکل تلفنی و حضوری در حال انجام است و در سطح شهر اراک با وجود مشارکت مردم و نقش آفرینی کادر بهداشت و درمان و بسیجیان موفقیت‌های مطلوبی به دست آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: تداوم رزمایش کمک مومنانه در قالب تیم های حمایتی و به شکل محله محور یکی از اولویت‌های اصلی طرح شهید سلیمانی است و در این راستا توزیع بیش از ۴ هزار ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان اراک برنامه‌ریزی شده که به زودی محقق می‌شود.

سرهنگ محجوری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا هستیم، تعداد چهار هزار بسته غذایی شامل میوه و آجیل در نظر گرفته شده که در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع می‌شود.


نظر شما :