دانشجویان هویت اصلی دانشگاه ها

۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۴۲۴۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۸۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع  اعضای انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی، معاونت آموزشی و نماینده های گروه های مختلف دانشگاه گفت: کیفیت تحصیل دانشجویان یکی از بزرگ ترین دغدغه تصمیم گیران دانشگاه علوم پزشکی است.
دانشجویان هویت اصلی دانشگاه ها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: دغدغه دانشجویان، دغدغه رییس، معاون و مدیران دانشگاه نیز هست چراکه دانشجویان پویا، آینده سازان این مملکت هستند.

وی اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب باید جلساتی مختص هر گروه برگزار شود که حرف ها دو طرفه شنیده شده و بتوانیم با حضور اساتید و دانشجویان مشکلات را برطرف نماییم چرا که دانشجویان و اساتید هرکدام حرف ها و دل نگرانی هایی دارند که ما با گوش جان به آنها گوش می دهیم و هم اندیشی می کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: در این بحران مالی و اپیدمی فراگیر کرونا دانشگاه به منظور رفاه حال دانشجویان دانشکده دندانپزشکی را به یک ساختمان جدید منتقل و آنجا را به ۱۰۶ یونیت مجهز نمود، یعنی آموزش در هر زمان و مکانی برای ما حائز اهمیت است.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: انتقاداتی که امروز بیان شد قطعاً پیگیری می شود از جمله نحوه بارگذاری مطالب آموزشی در سامانه نوید و ایراداتی که در خصوص آموزش مجازی گفته شد رسیدگی و پیگیری خواهد شد و امیدواریم دانشجویان نیز ما را در این امر یاری نمایند.


( ۲ )

نظر شما :