آزمون استخدامی ۵۶۰ نفره علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰

۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱ کد : ۱۴۲۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۴۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در مجموعه بهداشت و درمان استان مرکزی ۵۶۲ نفر دیگر در سال آینده و از طریق آزمون، جذب می شوند.
آزمون استخدامی ۵۶۰ نفره علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: مجوز جذب و برگزاری این آزمون توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی اظهار داشت: به منظور راه اندازی و بهره‌برداری از مراکز جدیدالاحداث و توسعه یافته و رفع کمبود نیروی انسانی در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، این تعداد جذب علاوه بر آزمون‌هایی که امسال برگزار شد، صورت خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: سهمیه تخصیص یافته برای استخدام در کلیه مشاغل تخصصی مورد نیاز مراکز می باشد.
وی خاطر نشان کرد: استفاده از مجوزهای استخدامی فوق الذکر در قبال تشکیلات و پست های سازمانی مصوب امکان پذیر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: مجوزهای مذکور از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی به صورت متمرکز استفاده می‌شود.
دکتر جمالیان تاکید کرد: لازم است اقدامات لازم جهت تعیین مشاغل مورد نیاز، تعیین شرایط احراز و هماهنگی با بنیاد شهید حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۰/۹۹ جهت شروع فرآیند ورود و ثبت نام اطلاعات مربوطه در پورتالی که متعاقباً اعلام خواهد شد، انجام شود.
وی افزود: طبق این مجوز قرار است در بیمارستان های فعال، جدید و توسعه یافته با اولویت گروه پرستاری ۳۴۳ نفر، در حوزه بهداشت ۱۳۳ نفر، در پایگاه های اورژانس (۱۱۵) ۵۶نفر، در ستاد دانشگاهی ۳۷ نفر و در حوزه معاونت غذا و دارو نیز ۳ نفر جذب و به کارگیری شوند.


( ۱۷۴ )

نظر شما :