رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

یاد و خاطره حاج قاسم، پیوند دهنده دلهاست

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۴۳۰۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۶۵
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ضمن تسلیت مجدد به ملت شریف ایران، گفت: اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در کاهش تعداد مبتلایان و مرگ و میر بیماران کرونایی تاثیر بسیار زیادی داشته است.
یاد و خاطره حاج قاسم، پیوند دهنده دلهاست

به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

سردار سلیمانی خود را وقف میهن کرد و بعد از شهادت نیز یاد و خاطره اش راهنما و گره گشا بسیاری از مشکلات شد؛ با اجرای طرح شهید سلیمانی توانستیم با کمک نیروهای داوطلب و مردمی، بسیج، هلال احمر و ... تا حدودی این بیماری که در ماه های گذشته به درندگی و پیچیدگی خاصی تبدیل  شده بود و روزانه جان بسیاری از هموطنان و هم استانی هایمان را می گرفت، فائق بیاییم و نسبتاً آن را تحت کنترل دربیاوریم و این به دلیل برکت نام این سردار سرافراز دلهاست.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ای بی بدیل ولایتمداری بود که در عین پایمردی در دفاع از حریم ولایت وارد گروه‌های سیاسی نشد و رنگ تعلق به هیچ جناحی پیدا نکرد، سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی از شاگردان و پیروان به حق امام راحل بود که در مکتب امام راحل مشق آزادمردی آموخت و تا آخر وجود و جانش را در این مسیر تقدیم کرد.

شهید سلیمانی دنبال قدرت و کشور گشایی نبود او مبارزه با ظالمان را برای بهره مندی بشریت به خصوص مسلمانان از حقوقشان انتخاب کرده بود و تبیین این تفکر موجب می شود روح انقلابی و مقاومت در جبهه مقاومت و  ملت های منطقه زنده بماند.


نظر شما :