بحث آموزش جدی است و چالش های این حوزه را با جدیت بر طرف می کنیم

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۸ کد : ۱۴۳۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۶۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مشکلات پیش آمده در حوزه آموزش برای دانشجویان در برگزاری آزمون های پایان ترم را به جدی پیگیر هستیم و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام خواهیم داد.
بحث آموزش جدی است و چالش های این حوزه را با جدیت بر طرف می کنیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: شیوع ویروس کرونا متاسفانه بسیاری از حوزه ها را با چالشی جدی مواجه کرد که یکی از این حوزه ها که با همه گیری این بیماری بیش از سایرین متضرر شد، حوزه آموزشی دانشگاه بود.
وی اظهار داشت: در بحث آموزش نه تنها دانشگاه علوم پزشکی بلکه کلیه مراکز و جوامع علمی در فرآیند تحصیل دچار مشکل شدند و فصل جدیدی را در این زمینه آغاز کردند که برای رفع تمام مشکلات و رسیدن به ایده آل ها نیاز به داشتن زیر ساخت های به روز و جدید و همچنین فرهنگ سازی در این امر می باشد.
وی تاکید کرد: برگزاری مجازی کلاس ها و امتحانات و غیره که پیش از آن به این سطح وسیع تجربه نشده بود، روز به روز در حال تکامل و رفع عیوب برای بهتر شدن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: در امتحانات نهایی، برخی دانشجویان ایراداتی از نحوه برگزاری و مدت زمان پاسخگویی به سوالات را مطرح کردند که بعضاً هم درست است، اما در جواب به این عزیزان باید گفت، چالش ها و مشکلات پیش آمده برای دانشجویان قابل رفع می باشد و به همین منظور جلسات متعددی در دانشگاه تشکیل شده است که عصر امروز این مباحث با حضور معاون آموزش دانشگاه و نماینده دانشجویان مطرح شد.
دکتر جمالیان در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه به بحث آموزش نگاه ویژه ای داریم، تمام تلاش مان را برای رفع مشکلاتی که قابل حل در داخل مجموعه هستند، می کنیم تا دانشجویان با کمترین استرس در امتحانات حاضر شوند.


( ۲ )

نظر شما :