ارتقاء ظرفیت حوزه سلامت با استفاده از روحیه بسیجی

۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۲ کد : ۱۴۳۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: می توان با استفاده از روحیه خستگی ناپذیر بسیج، ظرفیت‌های حوزه بهداشت و درمان را ارتقا داد و به مردم کمک کرد.
ارتقاء ظرفیت حوزه سلامت با استفاده از روحیه بسیجی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات اندیشه ورز سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: بسیج یکی از بازوان قدرتمند و حمایتی در حوزه سلامت به حساب می آید.
وی اظهار داشت: گذر از بحران هایی نظیر سیل، زلزله و غیره این نکته را تاکید می کند و می‌توان از این ظرفیت فراوان برای مدیریت و کنترل بحران کرونا به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.
وی خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی بسیار گسترده و وسیع است و تنها به پزشکان ختم نمی‌شود، دیگر همکاران نیز می توانند در جامعه پزشکی حاضر شده و به مردم خدمت نمایند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه به استفاده از تجربیات پیشکسوتان در جامعه بسیج اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان دارای تجربیات گسترده و ارزشمندی هستند حال آنکه در حوزه پزشکی تجربیات پیشکسوتان، گنجینه های گرانبهایی است که انتقال آنها به جوانان می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.
دکتر جمالیان تاکید کرد: رفتار و کردار یک بسیجی متعلق به خودش نیست و باید نسبت به سایر افراد و انسان‌های عادی تفاوت کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان، به کنترل نسبی کرونا ویروس در استان اشاره کرد و گفت: هرگاه روحیه بسیجی وارد عمل شد، توانستیم به توفیقات ارزشمندی دست یابیم و امیدواریم در این زمینه نیز با ریشه کنی این ویروس به الگوی جهانیان برای  داشتن بسیج و روحیه بسیجی در ایران اسلامی تبدیل شده و به آن افتخار کنیم.


نظر شما :