رعایت ۸۵ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در اراک

۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۹ کد : ۱۴۴۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۳۱
فرماندار اراک گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک به ۸۵ درصد رسید.
رعایت ۸۵ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: رعایت مناسب دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان موجب شده تعداد موارد فوتی ناشی از کرونا به صفر رسیده و موارد بستری در مراکز درمانی نیز تک رقمی شود.

وی اظهار داشت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان به مرز ۸۵ درصد رسیده که این امر بیانگر مشارکت فعالانه شهروندان است.

وی تاکید کرد: اما اگر کوچکترین غفلت و بی توجهی در مقابل رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیرد، این وضعیت بسیار شکننده است و هر لحظه می‌تواند زمینه ساز موج چهارم باشد.

فرماندار اراک در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان همچنان باید خطر این بیماری منحوس را جدی بگیرند و موارد بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

دکتر بختیاری ضمن اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی برای رسیدن به وضعیت فعلی در سایه همکاری مناسب مردم و به ‌ویژه اصناف شهرستان اراک صورت گرفته که انتظار است علاوه بر حفظ این موقعیت، روز به روز شرایط بهتری ایجاد شود، گفت: استفاده از ماسک در جلوگیری از این بیماری نقش موثری دارد که باید همچنان این موضوع به صورت جدی توسط اقشار مختلف انجام شود.

گفتنی است ۶۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند و نخستین مورد ویروس کرونا در این منطقه، اول اسفندماه سال ۹۸، پس از قم به ثبت رسیده است.


نظر شما :