تبریک نوروز ۱۴۰۰ به دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی و مدافعان سلامت

۰۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۴ کد : ۱۶۰۲۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به پاس تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی (بسیج هلال احمر و سپاه و...) و مدافعان سلامت، نوروز ۱۴۰۰ در نقطه کنترل شده ای قرار داریم.
تبریک نوروز ۱۴۰۰ به دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی و مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی نوروز و بهار خجسته ۱۴۰۰ را به سربازان سلامت تبریک گفت،
در این پیام آمده است:

به نام خداوند بخشایشگر مهربان
"یا مقلب القلوب و الابصار"
"یا مدبر الیل و النهار"
"یا محول حول و الاحوال"
"حول حالنا الی احسن الحال"
فرا رسیدن عید باستانی نوروز خدمت تمامی افرادی که از آغاز بیماری منحوس کرونا در مبارزه با این ویروس غول آسا دست از مجاهدت برنداشتند، علی الخصوص کسانی که در طرح با برکت شهید سلیمانی ما را یاری نموده اند از جمله بسیج، هلال احمر، سپاه، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی سردار محسن کریمی، رییس جمعیت هلال احمر و فرمانده بسیج و تمامی مدافعان سلامت علی الخصوص در بخش های ویژه کرونا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای این عزیزان باشد.
این عزیزان از زمان شیوع این ویروس با تمام توان و احساس مسئولیت اجتماعی خود با هدف مهار و غلبه بر ویروس منحوس کرونا، صادقانه تلاش کردند.
فرصت را مغتم می دارم و از کادر بهداشت و درمان و دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی که با تلاش های شبانه روزی در جبهه سلامت، حضوری چشمگیر داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم.
در آغاز بهار سبز طبیعت، اینجانب قدردان همه عزیزانی هستم که در طول یکسال اخیر برای ارتقای سطح بهداشت و درمان در واحدهای استان مرکزی برای فرزندان این مرز و بوم تلاش مستمر داشته اند، سپاسگزاری می نمایم.
اکنون که متاسفانه بسیاری از هموطنان ما به دلیل شیوع ویروس کرونا از خانه خود دور هستند؛ آنانکه در بستر بیماری می باشند، برخی نیز به عنوان مدافعان سلامت در حال خدمت هستند و نیز خانواده هایی که داغدار شدند؛ بنده ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و خداقوت به مدافعان سلامت و دعای بهبودی بیماران حاضر، امیدوارم با همکاری و اتحاد همه مردم و با رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه، اجتناب از سفرهای نوروزی و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر بتوانیم بار دیگر در جبهه ای دیگر سند افتخار پیروزی را به نام کشور ایران رقم بزنیم و بر ویروس کرونا غلبه نمائیم.
امید است که با تعامل و همیاری یکدیگر هر روز همچون نوروز برای ما باشد.


دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک 
۱ فروردین ۱۴۰۰


( ۱ )

نظر شما :