پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم

۰۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۶۱۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۵
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی ۱۵ شعبان المعظم، سالروز تولد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را به تمام هم استانی های عزیز تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسمه الله الرحمن الرحیم
سحرگاهان نیمه شعبان دوازدهمین مرآت صفات پاک معبود متولد شد، نسیم نرگس در حریم کبریایی حضرت باری تعالی شروع به وزیدن گرفت و از آن روز گردش روزگار در پرتو الطاف آن حضرت رخ می دهد.
هر چند که هم اکنون حجابی بین ما و آن حضرت است اما قدرت حیات ما تا به امروز با استشمام عطر گلشن عسکری بوده است، چرا که اگر عالم از وجود مبارک ساغران الهی محروم شود به قهقرا خواهد رفت.
عمری است که جبین بر خاک کوی ساقی می سابیم و هر جمعه در محراب حضرت مطلع الانوار به عبادت می پردازیم؛ امیدواریم این جمعه، جمعه وصال مهدی زهرا (عج)  باشد.
در دوران تندباد سهمگین ویروس کرونا بی شک تحمل دوری از خانواده و کوشش و مجاهدت جزیل در راه مراقبت و درمان بیماران پرخطر بدون عشق به اهل بیت علیهم السلام بویژه ارادت به حضرت روح الامین، حضرت مهدی (عج) میسر نخواهد بود و این مهم در مورد مدافعان جبهه های سلامت به صباحت و وجاهت هر چه تمام تر به حقیقت پیوست.
گفتنی است که رشد و پیشرفت هر جامعه و مدیریت بحران ها در روزهای پرغبار در گرو قدم گذاشتن در راه متعالی و الهی سپیده پنهان آسمان امامت و ولایت خواهد بود و سفید پوشان حوزه سلامت کشور مخصوصا استان مرکزی در بحران ویروس کرونا به این مهم جامه عمل پوشانده و برای گوش سپردن به نوای اهل بیت علیهم السلام و مراقبت از بیماران کرونایی خطرها به جان خریدند.
اینجانب میلاد با سعادت وارث تاج و تخت احمدی، عطر رضوان احدی و تصنیف طرب انگیز محمدی را خدمت تمامی زنده دلان و عاشقان منتظر آن حضرت بالاخص کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک و استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. انشاالله شما طلیعه داران حوزه سلامت با قدم گذاشتن در راه راستین غزل طایر قدسی و با استعانت از انفاس مسیحایی منجی عالم بشریت در روزهای تاریک بحران ویروس کرونا، نور امید و سلامتی و آرامش را به قلب بیماران بتابانید تا هر چه سریع تر بر این مهم فائق آییم. 

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک


( ۱ )

نظر شما :