تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ فروردین روز دندانپزشک

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۶ کد : ۱۶۴۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۸۸
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز دندانپزشک را به تمامی دندانپزشکان، متخصصین، اساتید، دانشجویان استان مرکزی تبریک گفت.
تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرا رسیدن ۲۳ فروردین روز دندانپزشک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: یاری گران سفید پوش بهداشت دهان و دندان در درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه نقش بی بدلیلی دارند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضامنان سلامت دهان و دندان غبار غم و درد را از چهره های آشفته زدوده، طرح لبخند سرخ را بر رخسار بیماران قلم زده و بر بوم سیمای بیماران دردمند رنگ آرامش و تسکین درد را نگار گری می کنند، بی شک زیباترین خط منحنی دنیا لبخندی است که توسط صورتگران سفید پوش خلق می گردد.

بی شک سفید پوشان دیار محارست از سلامت دهان و دندان در اعتلای فرهنگ بهداشت دهان و دندان نقش پر رنگی داشته و دارند و با تلفیق بی باکی، مهارت جزیل و دانش های بروز طعم تلخ درد را با طعم شیرین آرامش دگرگون می کنند؛ در روزهای مشقت بار بحران ویروس کرونا تلاشگران عرصه دهان و دندان در کنار سایر حافظان حوزه سلامت مجاهدانه و متحدانه ایستادند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در اهتمام به حفظ سلامت مردم و ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان از هیچ کوششی فرو گذار نشدند.

اینک تمام تمرکز دانشگاه علوم پزشکی اراک بر تعالی فرهنگ بهداشت بویژه بهداشت دهان و دندان، افزایش اطلاعات درباره مراقبت های بهداشتی دهان و دندان، مراجعه منظم بیماران به دندانپزشک و پیشگیری و درمان مثمر ثمر بیماری های این حوزه در بین تمامی افراد جامعه بالاخص کودکان و نوجوانان می باشد نباید فراموش کرد که پیشگیری و فراگیری آموزش های موثر در این زمینه بار اقتصادی و روانی و... کمتری را به نسبت درمان چه به افراد جامعه و چه به نظام سلامت وارد می کند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد، روز معماران لبخندهای زیبا و نگارگران دندان های درخشان را خدمت جامعه بزرگ دندان پزشکی استان، ریاست دانشکده دکتر احسان مومنی، تمامی دندانپزشکان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان ساعی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک و دندانپزشکان مراکز بهداشتی و درمانی استان تبریک و تهنیت گفته و برای تمامی این عزیزان آروزی توفیق و بهروزی روزافزون دارم و از زحمات تمامی این بزرگواران برای ارتقاء سطح کمی و کیفی دانشکده و ایجاد اورژانس دهان و دندان و دیگر اقدامات ارزنده دیگر، نهایت تشکر و قدردانی را می نمایم.


نظر شما :