کمک و یاری اصحاب رسانه در راستای مقابله با کرونا

۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۱ کد : ۱۶۵۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با کمک اصحاب رسانه به خصوص صدا و سیمای استان مرکزی توانستیم در این اپیدمی کرونا، آموزش های لازم و خبرهای حوزه سلامت را در کوتاه ترین زمان به سمع و آگاهی مردم برسانیم.
کمک و یاری اصحاب رسانه در راستای مقابله با کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: نقش صدا و سیما در این اپیدمی به قدری موثر و تاثیرگذار بوده که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.
وی افزود: در این مدت طولانی اپیدمی کرونا، صدا و سیما با تهیه برنامه‌های تلویزیونی، از جمله برنامه پزشک شما استودیو سلامت، بخش خبری، گفتگوی ویژه خبری، برنامه‌های رادیویی گوناگون و همچنین زیرنویس ها و میان برنامه هایی در خصوص ارتقاء سلامت در استان و مهار این بیماری و در خصوص آگاهی و اطلاع رسانی های درست و به موقع یک قدم جلوتر از سایر استانها قرار داد.
متولی سلامت استان مرکزی خاطرنشان کرد: شب و روز، طوفان و باد، برف و کولاک و... برای این عزیزان اهمیتی نداشت و همواره در آگاهی دادن و پوشش خبری حوزه های گوناگون سلامت استان فعال بودند و پابه‌پای دانشگاه در تمامی میدان ها ورود پیدا کردند.
وی تصریح کرد: فضای مجازی و رسانه نیاز به استفاده درست دارد و این مدت بازار داغی برای سودجویان و کلاهبرداران ایجاد شد تا بتوانند در فضاهای مختلف مجازی به کلاهبرداری و فریب دادن مردم بپردازند، اما خوشحالیم که صدا و سیما و اصحاب رسانه استان بلافاصله در کنار پوشش خبری این موارد کذب و دروغ را پیگیری و خبرهای درست و صحیح را به اطلاع مردم می رساندند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: زبان ما قاصر است از این همه فعالیت و تلاش های صدا و سیما و اصحاب رسانه، چرا که این عزیزان با در معرض خطر قرار دادن سلامتی خود، در مراکز درمانی گوناگون به خصوص مراکز درمان بیماران کرونایی حاضر می شوند و برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم تمامی خطرها را به جان می خرند.
وی گفت: جا دارد از زحمات بی دریغ  جناب آقای مهندس داریوش دبیقی مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان، جناب آقای مهندس مرتضی فراهانی، دکتر گلستانی، آقای فرامرزی، آقای حاجی آبادی، آقای همایون قلعه نویی و سایر مسولین و تک‌تک پرسنل صدا و سیمای تشکر و قدردانی داشته باشم که به حق زحمات این عزیزان همانند مدافعان سلامت قابل ستایش است و امیدواریم که بتوانیم در آینده ای نه چندان دور جشن پیروزی بر این ویروس را از طریق صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم برسانیم.


نظر شما :