کمک شرکت ساینا به تنها مرکز درمانی دلیجان

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۹ کد : ۱۶۶۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۵۴
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان گفت: شرکت ساینا با توجه به کمبود و مشکل حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، به کمک آمده و ۴۰ عدد تخت را به بیمارستان امام صادق(ع) اهداء کرد.
کمک شرکت ساینا به تنها مرکز درمانی دلیجان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی ضمن تقدیر از این شرکت و مدیر این واحد صنعتی(آقای اخوان محمدی)، این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: این عمل خداپسندانه به خصوص در این دوران که کمبود تخت به شدت محسوس بوده، ۶۰ درصد به سرانه تخت های بستری بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان افزوده است که امیدواریم این عمل، الگویی برای سایر بخش ها باشد و بتوانند در این دوران نفس گیر، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان را یاری کنند.

وی افزود: اعتبار مجموع این کمک ها با احتساب دیگر ملزومات مربوطه، ۴ میلیارد ریال است که رسما و با حضور، مدیرعامل شرکت صنعتی ساینا، فرماندار، بخشدار و دیگر مسئولان وارد چرخه درمان شد.

وی تاکید کرد: به محض آماده شدن آخرین مراحل بازسازی بخش وی آی پی بیمارستان که با اعتبار دانشگاه علوم پزشکی اراک و پیمانکار بخش خصوصی دلیجان در حال آماده سازی و مراحل پایانی می باشد، تخت های فوق به آن بخش منتقل و فعالیت های عادی بیمارستان در این قسمت از سر گرفته خواهد شد.

دکتر فردوسی همچنین به وضعیت بد کرونایی این شهرستان هم اشاره کرد و از مردم خواست تا برای بهبود شرایط و خروج از وضعیت، شیوه نامه های بهداشتی و بهداشت فردی و اجتماعی را با دقت رعایت کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود برخی زیرساخت ها ی لازم در شهرستان، مستهلک شدن وسایل و خستگی کادر درمان، همکاری و همراهی مردم می تواند تنها راه علاج و برون رفت از این بحران باشد.


( ۲ )

نظر شما :