پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز ملی گفتار درمانی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۶۷۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۹
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی روز ملی گفتار درمانی و زادروز شاعر فرزانه، سعدی شیرازی را تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز ملی گفتار درمانی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
یکمین روز از ماه اردیبهشت مزین به روز ملی گفتار درمانی و زاد روز شاعر فرزانه و استاد سخن، سعدی شیرازی است،
تقارنی که به صباحت و وجاهت هر چه بیشتر اهمیت جایگاه سخن نیک و سخنوری بایسته و شایسته را به کمال می نشاند، از آنجا که سخن نگار اندیشه ها، سیره و سلوک فرد را در اذهان و انفاس دیگران قلم زده و پژواک و طنین منش هر شخص را القا می کند چه نیکو خواهد بود نشاندن لبخند رضایت بر سیمای کودکان و تقدیم کردن خلعت رسایی و برنایی کلام به والدینی که غباراختلالات گفتار و زبان فرزندشان زندگی را برای انها تیره و تار کرده است. 
سپید پوشان دیار نکویی کلام و گفتار استان مرکزی، با گشاده روئی، حسن خلق و مسئولیت پذیری فروغ شیوایی کلام و امید را به خاطرهای پژمرده و نگران خانواده ها می تابانند و توفیق کمال بلاغت و فصاحت را به افراد جامعه به ارمغان می دهند.
این عزیزان در روزهای توان سوز و صبر سوز ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی از ارائه خدمت به آحاد جامعه شانه خالی نکردند و شانه به شانه سایر کادر بهداشت و درمان به پیمان تعهد و مسئولیت خود جامه عمل پوشاندند.   
اینجانب روز سپید پوشان عرصه تعالی و کمال تکلم و گره گشایان زبان و گفتار را خدمت تمامی اساتید، اعضای هیئت علمی، کارکنان، کارشناسان و دانشجویان محترم گفتار درمانی استان مرکزی تبریک و تهنیت گفته و در پرتو عنایات حرم حضرت جان آفرین و زبان آفرین مزید آسایش، آرامش، صحت و سلامتی را برای تمامی این ارجمندان خواهانم.


( ۱ )

نظر شما :