سپاه پاسداران، سپاه حافظ مردم

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۶۷۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سپاه پاسداران، سپاه پاسداری از جان و ناموس مردم علیه دشمنان است.
سپاه پاسداران، سپاه حافظ مردم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است:
به نام خداوند قادر و رحمان
سپاه پاسداران، از زمان تاسیس علاوه بر حفظ جان، مال و ناموس مردم، در تمامی حوزه ها از جمله سلامت ورود کرده است و کمک و مدد بخش سلامت بوده است.
همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم این جمله بدان معنی است که تمامی مردم باید همگام با سپاه باشند تا دشمنان خوشحال نشوند.
دومین روز از ماه اردیبهشت یادآور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان عقلایی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد، سربازان دژ مستحکم امامت و ولایت تجلی و فروزش حق طلبی، ولایت مداری، حماسه آفرینی و روحیه انقلابی را در اذهان آحاد جامعه تشحیذ می کنند. گام های وثیق و راسخ سبز پوشان حریم ولایت و نظام در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام ناب محمدی و اطاعت از منویات جان گداز رهبر کبیر انقلاب موجب شده است که امروز مکتب صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی به عنوان نماد مقاومت و جهاد تلقی شده و هر آینه الگوی ایثار و جهاد آفاق و زمانه را به رخ جهانیان بکشد.  
جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در روزهای طاقت شکن و کمرشکن بحران ویروس کرونا ترس به دل راه نداده و همچون سایر حوادث و بلایای طبیعی با مجاهدات و جان فشانی های بسیار اعم از طرح شهید سلیمانی و ... به یاری کادر بهداشت و درمان و ملت شریف ایران شتافته و به سان دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه ای درخشان در ذهن و خاطر امت مومن و انقلابی بر جای گذاشتند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر این مکتب و در راس آنان سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت تمامی ثابت قدمان سبزپوش، محارسان کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار ستیزان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی کشور بویژه همه سبز پوشان سپاه پاسداران استان مرکزی و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان این نهاد تبریک و تهنیت گفته و در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و الطاف حضرت روح الامین (عج) مزید توفیق و اقتدار و استواری قدوم را برای تمامی این عزیزان خواهانم.
امید است که مردم و تمامی آحاد برای رسیدن به اهداف والای انقلاب، همواره در کنار سپاه باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک
دکتر سید محمد جمالیان
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰


نظر شما :