افزایش تخت بستری بیمارستان امام علی(ع) کمیجان

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۳ کد : ۱۶۷۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: با افزایش روند مراجعه‌های بیمارستانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان، ۱۰ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان امام علی (ع) کمیجان اضافه شد.
افزایش تخت بستری بیمارستان امام علی(ع) کمیجان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر نبی بابایی بیان کرد: تمامی ۳۲ تخت بستری در مرکز درمانی امام علی (ع) کمیجان برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تکمیل شده است.

وی افزود: همچنین ۴۰ کپسول اکسیژن هم با کمک اصناف شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اراک تحویل بیمارستان امام علی(ع) کمیجان شده و تداوم روند صعودی کرونا در این شهرستان نگران کننده است.

وی تاکید کرد: نقاهتگاهی برای پذیرش بیماران کرونایی پیش بینی شده است، اما با توجه به کمبود پزشک و نبود دستگاه سی تی‌ اسکن و خستگی کادر درمان از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند و با مشاهده کمترین علایم بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند تا دوران نقاهت را در منزل سپری کنند.

دکتر بابایی گفت: طرح شهید سلیمانی در ۲۸ گروه محله‌محور در حوزه های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در سطح شهرستان اجرا می‌شود، اما با توجه به اینکه اکنون ابتلای خانوادگی افزایش یافته است، کار درمان را دشوارتر کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز شیب بیماری تثبیت نشده  و آمار مبتلایان، میزان بستری و فوتی ها صعودی است، گروه‌های بسیج و هلال احمر نیز برای مقابله و کنترل بیماری ورود کردند؛ امید است به واسطه تعامل و همکاری گروه های جهادی و مردم با کادر درمان بتوان گام های موثری در این راستا برداشت‌.


نظر شما :