تقدیر نیروی انتظامی از کادر سلامت

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵ کد : ۱۶۸۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۶۴
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی که به مناسبت هفته سلامت به همراه جمعی از معاونین خود به دانشگاه علوم پزشکی آمده بود، گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.
تقدیر نیروی انتظامی از کادر سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: مجموعه نیروی انتطامی یکی از سازمان هایی است که علاوه بر ماموریت های خود در مبارزه با جرائم، در مقابله و مدیریت بیماری کرونا نیز نقش اساسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی و محدودیت های منع تردد شبانه  ۱۰ شب تا ۳ صبح، از ابتدای شیوع موج چهارم نیز بالغ بر ۴۰ هزار دستگاه خودرو را در ۲۸ نقطه معابر اصلی استان مرکزی و شهرستان ها مدیریت کردیم.

وی تاکید کرد: در طی روند انجام این دستورالعمل ها، تذکرات و توصیه های فراوانی داده شد که بعضی افراد متخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار و حتی یک میلیون تومانی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: در طی پیک چهارم کرونا از حدود ۱۲ هزار واحد صنفی بازدید به عمل آوردیم که در این حین در صورت مشاهده تخلف تذکرات لازم داده می شد.

سردار مفخمی شهرستانی گفت: در صورت تکرار تخلف از سوی کسبه، اصناف و غیره، به مراجع قانونی فرستاده و اعمال قانون می شدند.

وی در پایان هفته سلامت را بهانه ای برای قدردانی  و تشکر از تلاش و زحمات کادر درمان استان دانست و گفت: از مجاهدت های شبانه روزی و کم نظیر مدافعان سلامت در حوزه های بهداشت و درمان، تقدیر و تشکر می کنیم و برای همگی این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.


نظر شما :