اورژانس پیش بیمارستانی چالش های زیادی پیش رو دارد

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۶ کد : ۱۶۸۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۸۳
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کرونا و تداوم آن چالش های زیادی را پیش روی اورژانس قرار داده که نیازمند یاری سبز تمامی سازمان ها و نهادها و ارگان ها هستیم.
اورژانس پیش بیمارستانی چالش های زیادی پیش رو دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پریا بهرامی بیان کرد: همکاران اورژانس ۱۱۵  همواره به عنوان خط مقدم درمان این بیماری شناخته شده و در طی این مدت حجم کاری آنان چندین برابر شده است.
وی افزود: با اقدام خیرخواهانه جناب آقای محمودی فر مدیر محترم شرکت آترا صنعت هخامنش، تعداد ۲۰ عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری و ابزار گندزدایی آمبولانس ها اهدا و قطعات یدکی مورد نیاز آمبولانس ها تامین شد.
وی تاکید کرد: شرکت آترا صنعت از شروع اپیدمی کرونا با اهدای سمپاش های ۲ لیتری، ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری کمک و یاری رسان ما بودند، همچنین قرار است در آینده نزدیک نیز تعداد ۱۰۰ عدد کپسول اکسیژن را مجدداً اهدا نمایند.
دکتر بهرامی گفت: از این اقدام خیرخواهانه آقای محمودی فر( مدیر محترم شرکت آترا صنعت هخامنش) و همکاران ایشان از صمیم قلب تشکر می کنم این کمک ها و مددها در این برهه حساس و چالش برانگیز در ذهن ما خواهد ماند و امیدواریم که این گام های نیکو شامل اجر دنیوی و اخروی و باقیات و صالحات باشد.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تشکر از خیرین این حوزه و همکاران خود بابت زحمات فراوان، از مردم هم خواست به منظور مراجعه کمتر به بیمارستان ها و مراکز  درمانی، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.


( ۲ )

نظر شما :