رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام لیالی قدر

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۲ کد : ۱۶۹۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی الامکان مراسم های ایام لیالی قدر را به صورت مجازی برگزار نماییم.
رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام لیالی قدر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: از مردم به خصوص کسانیکه سنین بالایی دارند می خواهیم تا حد امکان از حضور در اماکن پر ازدحام جدا خودداری کنند و این مراسمات را در منزل و از طریق رسانه ملی و استانی و فضای مجازی دنبال و برگزار نمایند.
وی افزود: اگر قرار شد به مسجد یا مکان مورد نظر برپایی این مراسم بروید، نکات بهداشتی را به شدت رعایت نمایید.
وی تاکید کرد: اعمال این سه شب در اماکن مورد نظر حتما باید در محیط هایی سر باز باشد، در طول برگزاری مراسم حتما همه افراد و حاضرین باید از ماسک استفاده کنند و همچنین فاصله گذاری ها رعایت و زمان برگزاری آن نباید بیشتر از دوساعت شود، همچنین به افراد توصیه می شود که نذورات خود را به این اماکن نیاورند.
دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: تاکید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بر انجام این مراسم در منزل است، اما اگر کسانیکه قصد برگزاری این مراسمات در محیط های خارج از منزل را دارند حتما برای حفظ سلامتی خود و دیگران نکات گفته شده را رعایت کنند تا دچار بحرانی دیگر نشویم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از تمامی برگزار کنندگان این مراسمات و هئیت های مذهبی، هئیت امنای مساجد، مصلی و ائمه جمعه و روحانیون که دغدغه سلامتی مردم را دارند، تشکر کرد و از تمامی مومنان و روزه داران خواست تا در این شب ها سربازان جبهه سلامت را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنند و ریشه کنی هر چه زودتر این ویروس و بیماری را از خداوند منان طلب کنند.


نظر شما :