اختصاص چهارمین مرکز جهت واکسیناسیون کرونا در اراک

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۵ کد : ۱۷۴۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۶
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از اختصاص چهارمین مرکز (سومین سالن ورزشی) در شهر اراک برای واکسیناسیون کرونا خبر داد.
اختصاص چهارمین مرکز جهت واکسیناسیون کرونا در اراک

به گزارش وب دا مرکزی، یاسر قربانی ضمن تشکر از شهرداری و مهندس بیاتیان شهردار اراک، بیان کرد: با هماهنگی شهرداری شهر اراک، چهارمین مرکز در اراک جهت تسریع در روند واکسیناسیون وارد مدار شد.

وی در ادامه بیان کرد: مرکز چهارم تحت عنوان سالن ورزشی شهرداری واقع در کوی انقلاب، خیابان بسیج مستضعفین (انتهای خیابان قائم مقام)، نرسیده به میدان مقاومت روبروی سپاه روح‌الله استان، جنب استخر شهرداری واقع شده است.

وی افزود: با اضافه شدن چهارمین مرکز، روند واکسیناسیون  سرعت بیشتری به خود گرفته و همچنین ارائه خدمت با کیفیت بهتر و بیشتری به مردم انجام می گیرد.

قربانی ضمن اشاره به اینکه یکی از بسترهای تهدید آمیز برای انتقال ویروس کرونا تجمعات مختلف می باشد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک درصدد می باشد که به منظور جلوگیری از ازدحام و حفظ سلامت سالمندان، مراکز انجام واکسیناسیون را افزایش دهد تا از شیوع احتمالی کرونا ممانعت به عمل آید.

وی تاکید کرد: به یاری سبز تمامی سازمان ها، ارگان ها، نهادها و ادارات استان مرکزی جهت افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا نیازمندیم تا با اتحاد و همدلی هرچه بهتر و بیشتر با یکدیگر بتوانیم زودتر این ویروس منحوس را از جامعه حذف کرده و به زندگی عادی گذشته بازگردیم.


نظر شما :