مراجعه افراد جهت تزریق دوز یادآور

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۸ کد : ۱۷۴۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۲
رییس مرکز بهداشت اراک گفت: افرادی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، چنانچه زمان تزریق نوبت دوم فرا رسیده به مرکز قبلی جهت دریافت دوز دوم یادآور مراجعه نمایند.
مراجعه افراد جهت تزریق دوز یادآور

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید محمد دوست، بیان کرد: در فاز اول واکسیناسیون برای پرسنل بهداشت و درمان، جانبازان، گروهی از سالمندان و... مطابق دستورالعمل کشوری و بعد از آن نیز مطابق سند ملی برای گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا انجام گرفت و این روند ادامه دار است.
وی افزود: در این راستا نوبت تزریق دوز دوم (یادآور) خیلی از افراد فرا رسیده که در این میان بعضی از افراد خودشان مراجعه کرده و با بیشتر افراد نیز تماس گرفته شده، اما متاسفانه یک سری از گروه‌ها در دسترس نبوده اند.
وی ضمن اشاره به اینکه ایمنی از طریق واکسن باید با تزریق نوبت دوم حتما تکمیل گردد، گفت: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم، کسانی که واکسن های کرونا بجز آسترازنیکا دریافت نموده اند، مطابق کارت واکسن و یا موعد مقرری که همکاران بهداشتی به آنها توصیه نموده اند، ۲۸ روز بعد از تزریق دوز اول به همان مرکز قبلی جهت دریافت دوز دوم مراجعه نمایند.
دکتر محمد دوست تاکید کرد: جانبازان عزیزی که برای آنها واکسن تزریق شده قطعاً متولی امر که بنیاد شهید می باشد به آنها اطلاع رسانی خواهد کرد.
وی در پایان یادآور شد: نوبت تزریق دوز دوم تمامی واکسن های کرونا به جز آسترازنیکا، ۲۸ روز بعد از نوبت اول و آسترازنیکا حدود سه ماه بعد می باشد.


( ۶ )

نظر شما :