کمک های پر مهر خیرین خندابی به بیمارستان مهر این شهرستان

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۷۴۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۳۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: در تمام مدت شیوع کرونا، خیرین حوزه سلامت در این شهرستان، ما را تنها نگذاشته اند.
کمک های پر مهر خیرین خندابی به بیمارستان مهر این شهرستان

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر زهرا اسدی بیان کرد: ۱ عدد اتو پرس، ۱ ماشین لباسشویی صنعتی، برای رخت شویخانه، ۱۲ عدد کپسول، ۵ عدد یخچال و مبلغ ۱۰ میلیون تومان مواد غذایی برای بیمارستان از جمله مهمترین اقدامات خیرین در ماه های گذشته بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه گذر از بحران کرونا و رسیدن به پیک آرامش، حوزه بهداشت و درمان نیازمند حمایت و کمک های همه جانبه مسئولین، مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است، از این رو لازم است خیرین و مردم در کنار نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراکز خیریه بهداشتی درمانی بیایند تا بتوانند با توانمندی های خود یاری رسان این سیستم باشند.

وی تاکید کرد: بر اساس آخرین اعلامیه ستاد ملی کرونا، شهرستان خنداب در وضعیت نارنجی قرار گرفته و مقدار مراجعین بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان و مراکز درمانی نسبت به گذشته کاهش بسیار محسوسی داشته است اما این شرایط اصلا پایدار نیست و ممکن است هر لحظه شرایط تغییر و وضعیت بحرانی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب به واکسیناسیون گروه های هدف مطابق دستورالعمل و سند ملی  همزمان با سراسر کشور و استان هم اشاره کرد و گفت: از حدود ۲۵۱۸ نفر از افراد بالای ۷۵ سال در سطح شهرستات خنداب، ۱۷۱۲ نفر(۶۸ درصد) از ابتدای شروع فرآیند واکسیناسیون تاکنون واکسینه شده اند.

دکتر اسدی یادآور شد: همچنین تعداد نمونه های گرفته شده این هفته در شهرستان خنداب، ۷۵ مورد بوده که از این میان ۳۴ مورد مثبت اعلام شده است که این آمار نسبت به گذشته کاهش محسوسی داشته است.

وی در پایان مردم شهرستان خنداب و شهرها و روستاهای اطراف را به رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی دعوت کرد و گفت: با توجه به اینکه پیک چهارم کرونا هنوز روند نزولی به خود نگرفته و مخاطرات ناشی از کرونا کماکان باقی است، از‌ مردم خواهشمندیم که شیوه نامه های بهداشتی را همچنان رعایت کرده و از ازدحام جمعیت که باعث افزایش شیوع کرونا می شود، جلوگیری و به دور از عادی انگاری تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند.


نظر شما :