پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۱۷۵۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۴
دکتر سید محمد جمالیان طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد و آزادی خرمشهر را تبریک گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سوم خردادماه، سالگرد حماسه آزادی و فتح خرمشهر پس از بیش از یک سال و نیم اشغال آن به دست بعثیان است.

فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم دلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد و حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی و منتهای توکل را رقم زدند.

بی شک خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.

اکنون بعد از چندین سال، مجاهدان وطن، در لباس درمان و بهداشت با الگوگیری از مجاهدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، به جنگ نابرابر با این ویروس رفته و جانانه از جان و سلامتی همنوعان خود در برابر این ویروس هزار چهره و مرموز دفاع می کنند.

مدافعان سلامت ما، در این راه از جان خود که همانا عزیزترین دارایی یک انسان در این دنیا است نیز گذشته و تنها به فکر گذر از این بحران و تامین سلامتی مردمشان هستند.

قطعا مدافعان سلامت نیز همانند مجاهدان جنگ تحمیلی که با صبر، ایمان و توکل به خدا، در چنین روزی آزادسازی خونین شهر را دیدند، با تلاش و توکل و ایمانی که دارند به امید پروردگار روزی ریشه کنی این بیماری و ویروس را چشن خواهیم گرفت.

اینجانب بر خود لازم می دانم سالروز این پیروزی عظیم الهی را به ملت غیور ایران اسلامی به خصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی اراک، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک

سوم خرداد ماه ۱۴۰۰


نظر شما :