پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی اراک در حفظ سلامت مادران باردار

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۷۵۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق نظر و اعلام وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اراک در حفظ سلامت مادران باردار و نوزادان و ارتقا کیفی خدمات ارائه شده در این بخش، جزء استان های برتر شناخته شده است.
پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی اراک در حفظ سلامت مادران باردار

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع ماماها، بیان کرد: پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی اراک در بحث مادران باردار پرخطر، ماحصل تلاش همکاران ماما و پیگیری ستاد و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک و همکاری و هماهنگی بخش های مختلف بیمارستانی است.

وی افزود: ایثار و ازخودگذشتگی همکاران ماما در طی یک سال اخیر در کاهش مورتالیتی مادران،  ریسک فاکتورهای حین زایمان و ارجاع و تصمیم گیری به موقع بسیار مثمر ثمر واقع بود که نهایت تشکر را از این عزیزان دارم.

وی تاکید کرد: بدون نیاز به مداخله، در هر لحظه گزارشات روند اجرایی داده می شد که نهایت تشکر و قدرانی را به خصوص از از خانم ها ماجانی و کریمی دارم.

خانم طیبه ماجانی، کارشناس مسئول مامایی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم در این جلسه به جایگاه و حرفه مقدس مامایی اشاره کرد و گفت: صبوری و ازخودگذشتگی یکی از ویژگی‌های بارز حرفه مامایی است که با آغاز طرح تحول نظام سلامت اهمیت مامایی بیشتر شده و خدا را شاکریم که از سال ۹۳ تاکنون با حمایت مسئولین، روسای بیمارستان و همکاران ماما توانسته ایم زایمان طبیعی را در استان ترویج دهیم.


نظر شما :