ارتقاء تامین اکسیژن مرکز درمانی آشتیان با همت خیرین

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۶ کد : ۱۷۵۷۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: در دوران اپیدمی کرونا به منظور افزایش تقاضای اکسیژن، بهسازی آن توسط خیرین صورت گرفت.
ارتقاء تامین اکسیژن مرکز درمانی آشتیان با همت خیرین

به گزارش وبدا مرکزی، دکتر عباس ملاطائفه، بیان کرد: از دیرباز تاکنون خیرین یکی از ستون های کمک رسان و اصلی شبکه های بهداشتی و درمانی بوده اند و در دوران کرونا نیز حمایت های خوب خیرین، افزایش چشمگیری یافت.

وی افزود: در دوران اپیدمی کرونا خیرین شبکه بهداشت و درمان آشتیان، با اهدا ۲۵ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، ۳ کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری، اهدای کمپرسور هواساز اکسیژن ساز، اهدای وسایل حفاظت فردی، اهدا ۱۰ تخت برقی با تمامی متعلقات، اهدا یک اسپیلت ۲۴۰۰۰ واتی، اهدا ۲۵ عدد مانومتر اکسیژن و بهسازی فضای اکسیژن برای بیماران نیازمند و بهسازی و گسترش آشپزخانه بیمارستان کمک های شایانی نموده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: به منظور افزایش نیاز بیماران به تخت های ویژه ساماندهی و پارتیشن بندی بخش های ویژه نیز از اقدامات خوب دیگر توسط خیرین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: زبان ما از تشکرهای مناسب این اقدامات قاصر بوده و قطعا این اقدامات موثر به صورت باقیات و صالحات خواهد بود.

دکتر ملاطائفه در پایان تاکید کرد: روند نزولی در مبتلایان و آمار بستری بیماران کرونایی در آشتیان به چشم می‌خورد و در حال حاضر ۵ بیمار بستری و طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار خدمات خود را به صورت سرپایی دریافت نموده اند.


نظر شما :