پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز بسیج اساتید

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۸۱۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۷
دکتر سید محمد جمالیان سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران را تسلیت و روز بسیج اساتید را به تمام استادان مجموعه علوم پزشکی تبریک و تهنیت گفت.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز بسیج اساتید

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
بسیجی فردی است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی نموده است و شهید استاد دکتر مصطفی چمران نمونه واقعی یک انسان کامل و شخصیتی انقلابی بود که فرهنگ ایثار و فداکاری را درخود به فعلیت رساند.
بی تردید شهید چمران را باید چهره علمی و مرد عمل روزها و عرصه‌های سخت نامید که خالصانه و عاشقانه در راه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور مبارزات جان کاه را به جان خرید و خدمت به کشور و مردم را بر دنیا طلبی ترجیح داد؛ به طوری که مرارت‌ها و تلاش‌های مستمر این شهید بزرگوار در عرصه دانش و مبارزه به نماد ایستادگی و مقاومت برای جامعه دانشگاهی تبدیل شده است.
اینجانب ضمن پاسداشت این فرخنده ایام، یادآور می شوم، در یک سال گذشته اساتید، پزشکان، پرستاران و کلیه نیروهای بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اراک، در کنار مردم خونگرم استان مرکزی، در دانشگاه، بیمارستانها و در گروه های پشتیبانی به مبارزه با کرونا پرداخته اند و هم راستا با فعالیت های جهادی خود در سنگر بهداشت و درمان، در سنگر پژوهش و تحقیق و...  نیز  به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده اند.
ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد دکتر مصطفی چمران، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را خدمت اساتید گرانقدر و اعضای هیئت علمی بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اراک تبریک گفته و گشایش درهای رحمت و مغفرت حریم حضرت حق را برای تمامی این بزرگواران خواهانم.


( ۲ )

نظر شما :