ارائه خدمات درمانی با ارائه کارت ملی

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴ کد : ۱۸۲۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۵
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با مراجعه به مراکز درمانی و تنها با ارائه کارت ملی از خدمات درمانی مورد نظر بهره مند می شوید.
ارائه خدمات درمانی با ارائه کارت ملی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده بیان کرد: از ابتدای تیرماه کلیه افراد تحت پوشش بیمه از جمله بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد، نیاز به دریافت دفترچه درمانی جدید ندارند و سازمان بیمه سلامت به صدور دفترچه های کاغذی اقدام نخواهد کرد و آنها می‌توانند با ارائه کارت ملی به مراکز درمانی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی افزود: خوشبختانه در خصوص اجرای نسخه الکترونیک زیر ساخت های لازم در استان مرکزی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را در راستای فراهم سازی باقی زیر ساخت های لازم  و مرتبط با مجموعه علوم پزشکی به کار خواهیم گرفت تا مردم عزیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی، بدون سختی خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

دکتر صادقی خاطرنشان کرد: تا زمانی که کلیه های زیر ساخت ها موردنیاز فراهم نشود، نمی توان پوشش صددرصدی در اجرای نسخه الکترونیک داشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان  از پزشکان  و کلیه مراکز بهداشتی درمانی دعوت کرد که از طریق سامانه نسخه الکترونیکی اقدام به پذیرش بیماران نمایند و نسبت به ثبت الکترونیکی نسخ توجه بیشتری داشته باشند.


( ۳ )

نظر شما :